Зеленопідська сільська рада
територіальної громади Херсонської області

Про схвалення прогнозу бюджету Зеленопідської сільської ради на 2022-2024 роки

Дата: 19.08.2021 10:47
Кількість переглядів: 1114

 

Фото без опису

ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету Зеленопідської сільської ради
___ ______
______ 2021 року № _____

 

 

 

Типова форма прогнозу місцевого бюджету

 

 

Прогноз

бюджету Зеленопідської сільської територіальної громади

(найменування бюджету адміністративно-територіальної одиниці)

на 2022-2024 роки

(середньостроковий бюджетний період)

(21506000000)
(код бюджету)

І. Загальна частина

 

Прогноз бюджету Зеленопідської сільської територіальної громади на середньостроковий період (далі – Прогноз) розроблено на основі норм статті 751 Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, Стратегії розвитку Зеленопідської об’єднаної територіальної громади Херсонської області на період до 2025 року, постанови Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 № 548 «Про схвалення Бюджетної декларації на 2022-2024 роки», плану заходів із складання прогнозу бюджету Зеленопідської сільської ради територіальної громади Херсонської області на середньостроковий період, затвердженого рішенням виконавчого комітету Зеленопідської сільської ради від 30.04.2021 № 52 «Про затвердження Бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу в Зеленопідській сільській раді».

 Метою Прогнозу є створення дієвого механізму управління бюджетним процесом в Зеленопідській сільській раді, встановлення взаємозв’язку між стратегічними цілями розвитку громади та можливостями бюджету у середньостроковій перспективі, забезпечення прозорості, передбачуваності та послідовності бюджетної політики, визначення фінансового ресурсу бюджету громади на середньострокову перспективу.

Основними завданнями Прогнозу є:

- планування надходжень, видатків і кредитування бюджету Зеленопідської сільської територіальної громади (далі – бюджет громади) з урахуванням пріоритетів розвитку галузей бюджетної сфери та можливостей дохідної бази бюджету;

- забезпечення стабільного функціонування бюджетних установ сільської ради ради;

- підвищення результативності та ефективності бюджетних видатків;

- посилення бюджетної дисципліни та контролю за витрачанням бюджетних коштів;

- удосконалення системи результативних показників з метою підвищення якості надання послуг у відповідних сферах.

Прогноз включає основні показники економічного і соціального розвитку сільської ради, індикативні прогнозні показники бюджету за основними видами доходів, фінансування та видатків, взаємовідносини бюджету громади з державним бюджетом та іншими місцевими бюджетами.

Прогноз базується на принципах збалансованості, обґрунтованості, ефективності та результативності.

Очікувані результати: надходження до бюджету громади (з урахуванням трансфертів) на 2022 рік прогнозуються в сумі 85 511,9 тис.грн, на 2023 рік – 92 157,5 тис.грн (на 6 645,6 тис.грн або на 7,8% більше ніж очікується                          у 2022 році),  на 2024 рік – 98 302,7 тис.грн (на 6 145,2 тис.грн або на 6,7% більше ніж очікується у 2023 році).

 При несприятливих зовнішніх політичних, економічних та інших факторах, які впливають на економіку України, і, як наслідок, на фінансово-економічну ситуацію громади, ймовірне недосягнення запланованих темпів зростання фонду оплати праці, що може призвести до невиконання прогнозних показників за податком на доходи фізичних осіб, який в структурі доходів місцевих бюджетів займає домінуючу позицію.

 

ІІ. Основні прогнозні показники економічного та соціального розвитку

 

Основою для подальшого сталого розвитку Зеленопідської сільської територіальної громади є визначення основних пріоритетних цілей соціально-економічного розвитку, завдань та заходів з їх реалізації. Враховуючи низку реформ, які проводяться в державі та вимоги чинного законодавства визначені основні пріоритетні цілі соціально-економічного розвитку громади:

1) зростання конкурентоспроможності економіки громади, створення умов для розвитку бізнесу та залучення інвестицій;

2) благоустрій та поліпшення умов утримання об’єктів інфраструктури;

3) розвиток сфери освіти та оздоровлення, безпека життєдіяльності населення;

4) збереження та розвиток інфраструктури громади шляхом поліпшення технічних характеристик якості об'єктів соціально-культурного призначення, житловокомунального господарства, соціальної та виробничої інфраструктури комунальної власності;

5) реалізація заходів, спрямованих на підвищення енергоефективності, дбайливого ставлення до використання енергоресурсів;

6) соціальна підтримка населення, підтримка учасників антитерористичної операції та пільгових категорій громадян;

7) ефективне управління та підвищення стандартів життя.

Очікуваними результатами виконання цілей – є виконання плану надходжень до бюджету громади; покращення платіжної дисципліни та скорочення податкового боргу; посилення бюджетної дисципліни та контролю за витратами бюджету; поліпшення якості функціонування закладів соціально-культурного призначення, об'єктів виробничої інфраструктури та адміністративних будівель комунальної власності громади; зменшення споживання енергоносіїв бюджетними установами; соціальна підтримка вразливих верств населення; поліпшення умов утримання об'єктів благоустрою; підвищення рівня медичного обслуговування населення; надання якісних освітніх послуг; своєчасне проведення заходів, спрямованих на захист населення, та зменшення ризиків виникнення надзвичайних ситуацій.

Під час розрахунку прогнозних показників дохідної частини бюджету громади на 2022-2024 роки враховано основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 № 548 «Про схвалення Бюджетної декларації на 2022-2024 роки»:

1) основні макропоказники розвитку України

Назва показника

2021

2022

2023

2024

Валовий внутрішній продукт до попереднього року, %

104,1

103,8

104,7

105,0

Індекс спожитих цін, %

108,9

106,2

105,3

105,0

Індекс цін виробника, %

117,0

107,8

106,2

105,7

2) прогнозний прожитковий мінімуму на 2022 – 2024 роки

грн

Прожитковий мінімум

2022

2023

2024

з січня

з липня

з грудня

з січня

з липня

з грудня

з січня

з липня

з грудня

на одну особу

2393

2508

2589

2589

2713

2778

2778

2911

2972

для дітей віком               до 6 років

2100

2201

2272

2272

2381

2438

2438

2555

2609

для дітей віком    від 6 до 18 років

2618

2744

2833

2833

2969

3040

3040

3186

3253

для працездатних осіб

2481

2600

2684

2684

2813

2880

2880

3018

3082

для осіб, які втратили працездатність

1934

2027

2093

2093

2193

2246

2246

2354

2403

3) мінімальна заробітна плата та соціальні стандарти

Дата

Мінімальна заробітна плата

Посадовий оклад працівника                І тарифного розряду                          Єдиної тарифної сітки

грн

темпи приросту, %

грн

темпи приросту, %

з 01 січня 2022 року

6500

 

2893

 

з 01 жовтня 2022 року

6700

3,1

2982

3,1

з 01 січня 2023 року

7176

7,1

3193

7,1

з 01 січня 2024 року

7665

6,8

3411

6,8

Індикативні показники соціально-економічного розвитку громади, які використовувались під час складання Прогнозу:

- прибуток прибуткових підприємств;

- середньооблікова кількість штатних працівників;

- середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника.

Основні прогнозні показники економічного та соціального розвитку Зеленопідської сільської територіальної громади, відповідно до яких сформовано прогноз бюджету:

тис.грн

Найменування показника, одиниця виміру

2021 рік

(затверджено)

2022 рік

(план)

2023 рік

(план)

2024 рік

(план)

І. Загальні показники надходжень

Доходи (з міжбюджетними трансфертами), у тому числі:

82 306,4

85 511,9

92 157,5

98 302,7

загальний фонд

80 412,4

84 611,9

91 257,5

97 402,7

спеціальний фонд

1 894,0

900,0

900,0

900,0

Дефіцит "+" / профіцит "-"

8 538,1

-

-

-

загальний фонд

4 333,1

-

-

-

спеціальний фонд

4 205,0

-

-

-

Разом по розділу І

90 844,5

85 511,9

92 157,5

98 302,7

ІІ. Загальні показники видатків

Видатки (з міжбюджетними трансфертами), у тому числі:

90 844,5

85 511,9

92 157,5

98 302,7

загальний фонд

84 745,5

84 611,9

91 257,5

97 402,7

спеціальний фонд

6 099,0

900,0

900,0

900,0

Разом по розділу ІІ

90 844,5

85 511,9

92 157,5

98 302,7

 

ІІІ. Загальні показники бюджету

 

Основні індикативні прогнозні показники бюджету Зеленопідської сільської територіальної громади за доходами, фінансуванням, повернення кредитів до бюджету, загальних граничних показників видатків та надання кредитів з бюджету наведені в додатку 1 до цього Прогнозу.

 

ІV. Показники доходів бюджету

 

Прогноз доходів бюджету Зеленопідської сільської територіальної громади на 2022-2024 роки враховує стабільність податково-бюджетної системи, зростання надходжень до бюджету та підвищення життєвого рівня населення громади. Пріоритетом податкової політики є забезпечення стабільності податкової політики, зокрема підвищення ефективності та полегшення податкового адміністрування з мінімізацією можливостей для зловживань. Бюджетна політика буде спрямована на удосконалення інструментів бюджетного планування, зміцнення фінансової спроможності бюджету громади шляхом забезпечення надходжень з урахуванням позитивної динаміки у порівнянні з попередніми роками, підвищення ефективності та результативності використання бюджетних ресурсів.

При розрахунку дохідної частини бюджету громади на 2022 рік було враховано фактичне виконання доходів об’єднаної територіальної громади за                 6 місяців 2021 року, очікувані показники виконання на 2021 рік та прогнозні на 2022-2024 роки. В цілому, дохідна частина бюджету громади на 2022 рік обрахована в сумі 85 511 930 грн, у тому числі загальний фонд – 84 611 930 грн та спеціальний фонд – 900 000 грн. Обсяг доходів загального фонду місцевого бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів) на 2022 рік складає 50 344 373 грн, спеціального фонду – 900 000 грн.

На 2023 рік бюджет Зеленопідської сільської територіальної громади по доходах прогнозується у обсязі 92 157 500 грн, з них загального фонду –                 91 257 500 грн та спеціального фонду – 900 000 грн. Обсяг власних доходів (без урахування міжбюджетних трансфертів) загального фонду прогнозуються в сумі 53 445 438 грн, що на 3 101 065 грн, або на 6,2 % більше ніж прогноз у 2022 році, спеціального фонду – 900 000 грн.

На 2024 рік бюджет громади по доходах прогнозується у обсязі                         98 302 700 грн, з них загального фонду – 97 402 700 грн та спеціального фонду – 900 000 грн. Обсяг власних доходів (без урахування міжбюджетних трансфертів) загального фонду прогнозуються на 2024 рік в сумі                                 56 380 035 грн, що на 2 934 597 грн або на 5,5 % більше від прогнозу                    в 2023 році, спеціального фонду – 900 000 грн, що залишилось на рівні                     2023 року.

Показники за основними видами доходів бюджету наведені в додатку 2 до цього Прогнозу.

Вплив на збільшення/зменшення показників доходів бюджету громади завдають наступні фактори:

- ріст середньомісячної заробітної плати одного штатного працівника;

- ріст фонду оплати праці працівників (штатних і нештатних), зайнятих економічною діяльністю;

- ріст мінімальної заробітної плати;

- ухилення від оподаткування платниками податків;

- нарахування на підприємствах заробітної плати нижче законодавчо встановленого мінімуму;

- незаконний обіг підакцизних товарів;

- застаріла грошова оцінка земель.

 

V. Показники фінансування бюджету, показники місцевого боргу, гарантованого Автономною Республікою Крим, обласною радою чи територіальною громадою міста боргу та надання місцевих гарантій

 

Прогноз на 2022-2024 роки складений по принципу збалансованості, тобто дохідна частина бюджету громади та видаткова частина є рівними (додаток 3).

Показники місцевого боргу та надання місцевих гарантій відсутні, в зв’язку з тим що не здійснювались місцеві запозичення та не надавались місцеві гарантії.

 

VІ. Показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету

 

Ключовим завданням бюджетної політики громади є забезпечення макроекономічної стабільності, стійкості та збалансованості бюджетної системи, проведення реформування галузей бюджетної сфери, оптимізація мережі, штатів та контингентів установ, підняття соціальних стандартів.

Подальше застосування програмно-цільового методу бюджетування спрямоване на ефективність і результативність видатків на основі їх пріоритезації та оцінки ступеня досягнення очікуваних результатів.

  За видами діяльності головними завданнями бюджетної політики громади є такі галузі:

Державне управління

 Основні напрямки політики: створення належних умов для реалізації виконавчими органами Зеленопідської сільської ради визначених чинним законодавством повноважень.

Протягом 2022-2024 років планується утримання 4-х виконавчих органів сільської ради: апарат Зеленопідської сільської ради, відділ освіти, культури, молоді та спорту Зеленопідської сільської ради, служба у справах дітей Зеленопідської сільської ради, фінансовий відділ Зеленопідської сільської ради.

Освіта

За рахунок коштів бюджету громади утримуватимуться 14 закладів освіти, із яких: 7 закладів дошкільної освіти (190 вихованців), 7 закладів загальної середньої освіти (803 учня), 1 центр професійного розвитку педагогічних працівників.

Пріоритетними завданнями галузі будуть: забезпечення доступності високоякісної освіти для населення громади.

Основними напрямками політики є:

- посилення адресності у наданні послуг закладами освіти;

- продовження реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти „Нова українська школа";

- оптимізація мережі навчальних закладів з урахуванням демографічних і економічних реалій;

- зміцнення матеріально-технічної бази закладів освіти та впровадження енергозберігаючих технологій;

- створення середовища для задоволення освітніх потреб учнів з особливостями психофізичного розвитку, їх соціальна інтеграція в умовах закладів загальної середньої освіти;

- розвиток і підтримка системи роботи з обдарованими і талановитими учнями, різнобічний розвиток індивідуальності дитини;

- створення належних умов для здобуття високоякісної освіти дітьми з особливими освітніми потребами;

- удосконалення системи позашкільної освіти.

Охорона здоров’я

За рахунок коштів бюджету громади утримуватиметься 11 медичних закладів, які надаватимуть послуги 7954 мешканцям громади.

Пріоритетами розвитку галузі будуть: забезпечення рівного і справедливого доступу населення до медичних послуг належної якості, запобігання та зниження рівня захворюваності, а також створення сприятливих для здоров’я умов життєдіяльності людини; надання максимально можливої якісної, доступної медичної допомоги; забезпечення епідемічного благополуччя населення через зниження рівня захворюваності на керовані інфекції в результаті широкого застосування імунопрофілактики; забезпечення необхідними лікарськими препаратами пацієнтів з діабетом; формування суспільної думки про шкідливість тютюнопаління, зловживання алкогольними напоями, наркотиками, вжиття заходів щодо протидії таким негативним явищам; удосконалення процесу управління на основі подальшого розвитку інформаційного середовища системи охорони здоров’я.

Соціальний захист та соціальне забезпечення

Пріоритетними завданнями галузі будуть: реалізація державної соціальної політики, спрямованої на підвищення розмірів соціальних стандартів і гарантій, забезпечення соціальної підтримки осіб і сімей, які її потребуватимуть.

Упродовж 2022-2024 років передбачається забезпечити:

- посилення адресності надання соціальної допомоги;

- підвищення рівня охоплення соціальною підтримкою незаможних верств населення;

- підвищення якості соціального обслуговування громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах;

- забезпечення надання якісних соціальних послуг, послуг із оздоровлення і відпочинку.

Культура та мистецтво

Послуги надаватимуть 18 закладів культури, зокрема 4 будинки культури, 7 сільських клубів, 6 бібліотек, 1 музей.

Головними пріоритетами галузі будуть збереження, відтворення та примноження духовних і культурних здобутків українського народу.

Упродовж 2022-2024 років передбачається здійснити:

- запровадження системи державних стандартів щодо надання культурних послуг населенню;

- забезпечення підвищення фахового та освітнього рівня працівників галузі;

- зміцнення та оновлення матеріально-технічної бази закладів культури;

- впровадження гендерно-орієнтованого бюджетування для підвищення ефективності використання бюджетних коштів, що спрямовуються на галузь із урахуванням потреб різних груп споживачів послуг, які надаватимуться закладами культури.

 

 

Фізична культура і спорт

За рахунок коштів бюджету громади утримуватимуться 3 спортивних комплекси.

Головним пріоритетом галузі буде всебічне фізичне виховання та становлення здорової нації, упорядкування мережі установ та чисельності їх працівників згідно з потребою.

Упродовж 2022-2024 років передбачається здійснити:

- підвищення рівня залучення населення до занять фізичною культурою та масовим спортом;

- удосконалення механізму утримання спортивних закладів;

- створення стимулів для здорового способу життя й здорових умов праці шляхом розвитку інфраструктури для занять спортом і активного відпочинку.

Житлово-комунальне господарство

Пріоритетними завданнями галузі будуть: утримання та проведення ремонтів об’єктів благоустрою громади, утримання та обслуговування вуличного освітлення, мережі водопроводу, виконання інших заходів місцевих програм з благоустрою.

Здійснення заходів з землеустрою

Пріоритетними завданнями у цій сфері є:

- проведення інвентаризації земель та розробка проектів землеустрою;

- оновлення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів.

У 2022-2024 роках передбачається здійснити такі заходи: провести інвентаризацію земель громади.

Основними результатами, яких планується досягти - збільшення дохідної частини бюджету громади.

Забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони

За рахунок коштів бюджету громади утримується 1 центр безпеки.

Головним пріоритетом у цій сфері буде підтримка належного рівня пожежної безпеки на території  громади.

Упродовж 2022-2024 років передбачається здійснити:

- матеріально-технічне забезпечення місцевої пожежної охорони;

- утримання в постійній бойовій готовності пожежної техніки та обладнання місцевої пожежної команди;

- забезпечення здійснення контролю за дотриманням протипожежних вимог, запобігання пожежам і нещасним випадкам, гасіння пожеж.

Граничні показники видатків бюджету громади та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам бюджетних коштів наведені в додатку 6 до Прогнозу, граничні показники видатків бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування бюджету – в додатку 7, показники кредитування бюджету відсутні в Прогнозі.

 

VIІ. Бюджет розвитку

 

Прогнозом на 2022-2024 роки не передбачені надходження та видатки бюджету розвитку, так як в прогнозних показниках насам перед враховані вимоги статті 77 Бюджетного кодексу України щодо забезпечення в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, на проведення розрахунків за електричну енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами (додаток 9).

 

VIІI. Взаємовідносини бюджету з іншими бюджетами

 

Пріоритетом державної бюджетної політики на середньострокову перспективу в частині регулювання міжбюджетних відносин є забезпечення самостійності місцевих бюджетів, зміцнення їх фінансової спроможності, підвищення прозорості та ефективності управління бюджетними коштами на місцевому рівні.

Розподілом між місцевими бюджетами міжбюджетного трансферту з державного бюджету місцевим бюджетам на середньостроковий період               (2022-2024 роки) передбачено надходження до бюджету Зеленопідської сільської територіальної громади базової дотації та освітньої субвенції                (додаток 11). Базова дотація надається для горизонтального вирівнювання податкоспроможності громади, освітня субвенція спрямовується на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників.

Показниками міжбюджетних трансфертів (іншим місцевим бюджетам), які передбачаються в прогнозі обласного бюджету Херсонської області на 2022 – 2024 роки передбачено надходження до бюджету Зеленопідської сільської територіальної громади дотації з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету та іншої субвенції з місцевого бюджету на проведення витрат на поховання учасників бойових дій і осіб з інвалідністю внаслідок війни та для надання пільг                       на медичне обслуговування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в прогнозі бюджету Костянтинівської сільської територіальної громади - іншої субвенції з місцевого бюджету на співфінансування Федорівського закладу загальної середньої освіти                         І-ІІІ ступенів (організація підвозу та харчування дітей). Зазначені показники наведені в додатку 11 до Прогнозу.

Прогнозом бюджету Зеленопідської сільської територіальної громади на 2022-2024 роки з метою фінансування установ інших бюджетів, які надають мешканцям громади послуги з медичного забезпечення та співфінансування інших послуг на покращення життєдіяльності громади, передбачено надання міжбюджетних трансфертів у вигляді іншої субвенції з місцевого бюджету до обласного бюджету Херсонської області на утримання підрозділів екстреної (швидкої) медичної допомоги КНП "Обласний територіальний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" ХОР та до бюджету Каховської міської територіальної громади на забезпечення стабільної і безперервної діяльності комунального некомерційного підприємства "Каховська центральна міська лікарня" та здійснення видатків для оплати комунальних послуг та енергоносіїв (додаток 12).

 

IX. Інші положення та показники прогнозу бюджету

 

В прогнозі бюджету Зеленопідської сільської територіальної громади на 2022-2024 роки наявні наступні додатки:

- додаток 1 «Загальні показники бюджету»;

- додаток 2 «Показники доходів бюджету»;

- додаток 3 «Показники фінансування бюджету»;

- додаток 6 «Граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам коштів»;

- додаток 7 «Граничні показники видатків бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету»;

- додаток 9 «Показники бюджету розвитку»;

- додаток 10 «Обсяги капітальних вкладень місцевого бюджету у розрізі інвестиційних проектів»

- додаток 11 «Показники міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів»;

- додаток 12 «Показники міжбюджетних трансфертів іншим бюджетам».

Додаток 4 «Показники місцевого боргу», додаток 5 «Показники гарантованого Автономною Республікою Крим, обласною радою чи територіальною громадою міста боргу і надання місцевих гарантій», додаток 8 «Граничні показники кредитування бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету» не подаються до Прогнозу у зв’язку з відсутністю показників.

 

 

Начальник фінансового відділу Зеленопідської сільської ради
(керівник)

___________
(підпис)

Наталія РАДИКОП
(Власне ім’я, ПРІЗВИЩЕ)

 

Додаток 1

до Типової форми прогнозу

місцевого бюджету

(абзац другий розділу ІІІ)

Загальні показники бюджету

21506000000

(код бюджету)

(грн)

№ з/п

Найменування показника

20___ рік

(звіт)

2021 рік

(затверджено)

2022 рік

(план)

2023 рік

(план)

2024 рік

(план)

1

2

3

4

5

6

7

І. Загальні граничні показники надходжень

1.

Доходи (з міжбюджетними трансфертами), у тому числі:

 

82306373

85511930

92157500

98302700

Х

загальний фонд

 

80412371

84611930

91257500

97402700

Х

спеціальний фонд

 

1894002

900000

900000

900000

2.

Фінансування, у тому числі:

 

8538151

-

-

-

Х

загальний фонд

 

4333166

-

-

-

Х

спеціальний фонд

 

4204985

-

-

-

3.

Повернення кредитів, у тому числі:

 

-

-

-

-

Х

загальний фонд

 

-

-

-

-

Х

спеціальний фонд

 

-

-

-

-

Х

УСЬОГО за розділом І, у тому числі:

 

90844524

85511930

92157500

98302700

Х

загальний фонд

 

84745537

84611930

91257500

97402700

Х

спеціальний фонд

 

6098987

900000

900000

900000

ІІ. Загальні граничні показники видатків та надання кредитів

1.

Видатки (з міжбюджетними трансфертами), у тому числі:

 

90844524

85511930

92157500

98302700

Х

загальний фонд

 

84745537

84611930

91257500

97402700

Х

спеціальний фонд

 

6098987

900000

900000

900000

2.

Надання кредитів у тому числі:

 

-

-

-

-

Х

загальний фонд

 

-

-

-

-

Х

спеціальний фонд

 

-

-

-

-

Х

УСЬОГО за розділом ІІ, у тому числі:

 

90844524

85511930

92157500

98302700

Х

загальний фонд

 

84745537

84611930

91257500

97402700

Х

спеціальний фонд

 

6098987

900000

900000

900000

 

 

 

 

_______________________________

Додаток 10

до Типової форми прогнозу

місцевого бюджету

(абзац третій розділу VII)

 

Обсяги капітальних вкладень місцевого бюджету у розрізі інвестиційних проектів

21506000000

(код бюджету)

(грн)

Код Програмної класифікації видатків
та кредитування місцевого бюджету

Код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету

Найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету / відповідального виконавця, найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету

Найменування інвестиційного проекту

Загальний період реалізації проекту
(рік початку і завершення)

Загальна вартість проекту

20___ рік

(звіт)

2021 рік

(затверджено)

2022 рік

(план)

2023 рік

(план)

2024 рік

(план)

Очікуваний рівень готовності проекту
на кінець 2021 року (план), %

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

0117322

7322

 Апарат Зеленопідської сільської  ради

 Капітальний ремонт зовнішньої, внутрішньої каналізації та пандусу у фельдшерсько-акушерському пункті с.Дмитрівка

 2021

 49902

 

 49902

0

0

0

 100

0117322

7322

Апарат Зеленопідської сільської  ради

Капітальний ремонт вимощення, фасаду, ґанку у фельдшерсько-акушерському пункті с.Архангельська Слобода

2021

49809

 

49809

0

0

0

100

0611061

1061

Відділ  освіти, культури, молоді та спорту Зеленопідської сільської ради територіальної громади Херсонської області

Капітальний ремонт приміщень харчоблоку філії Зеленопідського опорного закладу загальної середньої освіти "Дмитрівська гімназія" Зеленопідської сільської ради територіальної громади Херсонської області, за адресою: Херсонська область, Каховський район, с.Дмитрівка, вул.Белінського, 27

2021

1963231

 

1963231

0

0

0

100

0617363

7363

Відділ  освіти, культури, молоді та спорту Зеленопідської сільської ради територіальної громади Херсонської області

Капітальний ремонт покрівлі будинку навчального закладу філії Зеленопідського опорного закладу загальної середньої освіти Зеленопідської сільської ради територіальної громади Херсонської області «Дмитрівська гімназія» за адресою: Херсонська область, Каховський район, с.Дмитрівка, вул.Белінського, 27

2021

1899158

 

1899158

0

0

0

100

Х

Х

УСЬОГО

Х

Х

3962100

 

3962100

0

0

0

Х

 

Додаток 11

до Типової форми прогнозу

місцевого бюджету

(абзац третій розділу VIIІ)

 

Показники міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів

21506000000

(код бюджету)

(грн)

Код Класифікації доходу бюджету / код бюджету

Найменування трансферту /
найменування бюджету надавача міжбюджетного трансферту

20___ рік

(звіт)

2021 рік

(затверджено)

2022 рік

(план)

2023 рік

(план)

2024 рік

(план)

1

2

3

4

5

6

7

I. Трансферти до загального фонду бюджету

41020100/99000000000

Базова дотація/Державний бюджет

 

3446400

4443000

5242500

6189200

41033900/99000000000

Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам /Державний бюджет

 

27751400

30287000

33171700

35435300

41034500/99000000000

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій /Державний бюджет

 

1100000

0

0

0

41040200/21100000000

Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету /Обласний бюджет Херсонської області

 

557600

291800

291800

291800

41053900/21100000000

Інші субвенції з місцевого бюджету/Обласний бюджет Херсонської області

 

8421

5757

6062

6365

41053900/21521000000

Інші субвенції з місцевого бюджету/Бюджет Костянтинівської сільської територіальної громади

 

0

140000

0

0

41055000/21100000000

Субвенція з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров`я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету/Обласний бюджет Херсонської області

 

63500

0

0

0

II. Трансферти до спеціального фонду бюджету

-

-

 

0

0

0

0

Х

РАЗОМ за розділами I, II, у тому числі:

 

32927321

35167557

38712062

41922665

Х

загальний фонд

 

32927321

35167557

38712062

41922665

Х

спеціальний фонд

 

0

0

0

0

 

Додаток 12

до Типової форми прогнозу

місцевого бюджету

(абзац четвертий розділу VIІI)

 

Показники міжбюджетних трансфертів іншим бюджетам

21506000000

(код бюджету)

(грн)

Код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету / код бюджету

Код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету

Найменування трансферту /
найменування бюджету отримувача міжбюджетного трансферту

20___ рік

(звіт)

2021 рік

(затверджено)

2022 рік

(план)

2023 рік

(план)

2024 рік

(план)

1

2

3

4

5

6

7

8

I. Трансферти із загального фонду бюджету

3719770

9770

Інші субвенції з місцевого бюджету

 

344000

440000

440000

440000

21100000000

 

Обласний бюджет Херсонської області

 

144000

240000

240000

240000

21541000000

 

Бюджет Каховської міської територіальної громади

 

200000

200000

200000

200000

II. Трансферти із спеціального фонду бюджету

 

 

Найменування трансферту 1

 

0

0

0

0

 

 

Найменування бюджету 1

 

0

0

0

0

Х

Х

РАЗОМ за розділами I, II, у тому числі:

 

344000

440000

440000

440000

Х

Х

загальний фонд

 

344000

440000

440000

440000

Х

Х

спеціальний фонд

 

0

0

0

0

 

Додаток 2

до Типової форми прогнозу

місцевого бюджету

(абзац другий розділу IV)

 

Показники доходів бюджету

__________________

(код бюджету)

(грн)

Код

Найменування показника

20___ рік

(звіт)

2021 рік

(затверджено)

2022 рік

(план)

2023 рік

(план)

2024 рік

(план)

1

2

3

4

5

6

7

І. Доходи (без урахування міжбюджетних трансфертів)

10000000

Податкові надходження, у тому числі:

 

43958850

45728920

48696090

51467280

Х

загальний фонд

 

43958850

45728920

48696090

51467280

11010000

Податок та збір на доходи фізичних осіб

 

19279730

20784000

22334600

23700000

11020000

Податок на прибуток підприємств  

 

3500

3500

3700

3900

13030000

Рентна плата за користування надрами загальнодержавного значення

 

2200

2920

3090

3180

14020000

Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) 

 

1020500

981000

1040000

1090000

14030000

Акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) 

 

3550900

3560000

3760000

3950000

14040000

Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів 

 

509020

467000

495000

519000

18010000

Податок на майно 

 

9860500

10099500

10624400

11209200

18050000

Єдиний податок  

 

9732500

9831000

10435300

10992000

Х

спеціальний фонд

 

0

0

0

0

20000000

Неподаткові надходження, у тому числі:    

 

4396200

4615453

4749348

4912755

Х

загальний фонд

 

3526200

3715453

3849348

4012755

21080000

Інші надходження  

 

19600

13510

14400

15400

22010000

Плата за надання адміністративних послуг

 

71480

76400

81000

86800

22080000

Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном  

 

3381200

3625000

3753400

3910000

22090000

Державне мито  

 

400

443

448

455

24060000

Інші надходження  

 

53520

100

100

100

Х

спеціальний фонд

 

870000

900000

900000

900000

25010000 

Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством 

 

870000

900000

900000

900000

30000000

Доходи від операцій з капіталом, у тому числі:  

 

 

0

0

0

Х

загальний фонд

 

 

0

0

0

Х

спеціальний фонд

 

 

0

0

0

50000000

Цільові фонди, у тому числі:  

 

 

0

0

0

Х

спеціальний фонд

 

 

0

0

0

Х

УСЬОГО за розділом І, у тому числі:

 

48355050

50344373

53445438

56380035

Х

загальний фонд

 

47485050

49444373

52545438

55480035

Х

спеціальний фонд

 

870000

900000

900000

900000

ІІ. Трансферти з державного бюджету

41020000

Дотації з державного бюджету, у тому числі:

 

3446400

4443000

5242500

6189200

Х

загальний фонд

 

3446400

4443000

5242500

6189200

Х

спеціальний фонд

 

0

0

0

0

41030000

Субвенції з державного бюджету, у тому числі:

 

28851400

30287000

33171700

35435300

Х

загальний фонд

 

28851400

30287000

33171700

35435300

Х

спеціальний фонд

 

0

0

0

0

Х

УСЬОГО за розділом ІІ, у тому числі:

 

32297800

34730000

38414200

41624500

Х

загальний фонд

 

32297800

34730000

38414200

41624500

Х

спеціальний фонд

 

0

0

0

0

ІIІ. Трансферти з інших місцевих бюджетів

41040000

Дотації з місцевих бюджетів, у тому числі:

 

557600

291800

291800

291800

Х

загальний фонд

 

557600

291800

291800

291800

Х

спеціальний фонд

 

0

0

0

0

41050000

Субвенції з місцевих бюджетів, у тому числі:

 

71921

145757

6062

6365

Х

загальний фонд

 

71921

145757

6062

6365

Х

спеціальний фонд

 

0

0

0

0

Х

УСЬОГО за розділом ІІІ, у тому числі:

 

629521

437557

297862

298165

Х

загальний фонд

 

629521

437557

297862

298165

Х

спеціальний фонд

 

0

0

0

0

Х

РАЗОМ за розділами І, ІІ та ІІІ, у тому числі:

 

81282371

85511930

92157500

98302700

Х

загальний фонд

 

80412371

84611930

91257500

97402700

Х

спеціальний фонд

 

870000

900000

900000

900000

 

Додаток 3

до Типової форми прогнозу

місцевого бюджету

(абзац другий розділу V)

Показники фінансування бюджету

21506000000

(код бюджету)

(грн)

Код

Найменування показника

20___ рік

(звіт)

2021 рік

(затверджено)

2022 рік

(план)

2023 рік

(план)

2024 рік

(план)

1

2

3

4

5

6

7

І. Фінансування за типом кредитора

200000

Внутрішнє фінансування, у тому числі:

 

8538151

 

 

 

Х

загальний фонд

 

4333166

 

 

 

Х

спеціальний фонд

 

4204985

 

 

 

300000

Зовнішнє фінансування, у тому числі:

 

 

 

 

 

Х

загальний фонд

 

 

 

 

 

Х

спеціальний фонд

 

 

 

 

 

Х

УСЬОГО за розділом І, у тому числі:

 

8538151

 

 

 

Х

загальний фонд

 

4333166

 

 

 

Х

спеціальний фонд

 

4204985

 

 

 

ІІ. Фінансування за типом боргового зобов’язання

400000

Фінансування за борговими операціями, у тому числі:

 

 

 

 

 

Х

загальний фонд

 

 

 

 

 

Х

спеціальний фонд

 

 

 

 

 

600000

Фінансування за активними операціями, у тому числі:

 

8538151

 

 

 

Х

загальний фонд

 

4333166

 

 

 

Х

спеціальний фонд

 

4204985

 

 

 

Х

УСЬОГО за розділом ІІ, у тому числі:

 

8538151

 

 

 

Х

загальний фонд

 

4333166

 

 

 

Х

спеціальний фонд

 

4204985

 

 

 

 

Додаток 6

до Типової форми прогнозу

місцевого бюджету

(абзац другий розділу VI)

 

Граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам коштів

21506000000

(код бюджету)

(грн)

Код відомчої класифікації

Найменування головного розпорядника

коштів місцевого бюджету

20___ рік

(звіт)

2021 рік

(затверджено)

2022 рік

(план)

2023 рік

(план)

2024 рік

(план)

1

2

3

4

5

6

7

01

Апарат Зеленопідської сільської ради територіальної громади Херсонської області,

у тому числі:

 

25621116

23873100

26600200

28373700

Х

загальний фонд

 

24769836

23823100

26550200

28323700

Х

спеціальний фонд

 

851280

50000

50000

50000

06

Відділ освіти, культури, молоді та спорту Зеленопідської сільської ради територіальної громади Херсонської області,

у тому числі:

 

63293997

59680230

63488000

67746000

Х

загальний фонд

 

58046290

58830230

62638000

66896000

Х

спеціальний фонд

 

5247707

850000

850000

850000

09

Служба у справах дітей Зеленопідської сільської ради територіальної громади Херсонської області,

у тому числі:

 

494855

492100

530000

569000

Х

загальний фонд

 

494855

492100

530000

569000

Х

спеціальний фонд

 

0

0

0

0

37

Фінансовий відділ Зеленопідської сільської ради територіальної громади Херсонської області,

у тому числі:

 

1434556

1466500

1539300

1614000

Х

загальний фонд

 

1434556

1466500

1539300

1614000

Х

спеціальний фонд

 

0

0

0

0

Х

УСЬОГО, у тому числі:

 

90844524

85511930

92157500

98302700

Х

загальний фонд

 

84745537

84611930

91257500

97402700

Х

спеціальний фонд

 

6098987

900000

900000

900000

Додаток 7

до Типової форми прогнозу

місцевого бюджету

(абзац третій розділу VI)

 

Граничні показники видатків бюджету

за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету

21506000000

(код бюджету)

(грн)

Код

Найменування показника

20___ рік

(звіт)

2021 рік

(затверджено)

2022 рік

(план)

2023 рік

(план)

2024 рік

(план)

1

2

3

4

5

6

7

0100

Державне управління, у тому числі:

 

19202184

18528143

20626038

22038035

Х

загальний фонд

 

18644501

18508143

20606038

22018035

Х

спеціальний фонд

 

557683

20000

20000

20000

1000

Освіта, у тому числі:

 

55268836

53082030

56430500

60215400

Х

загальний фонд

 

52033053

52232030

55580500

59365400

Х

спеціальний фонд

 

3235783

850000

850000

850000

2000

Охорона здоров’я, у тому числі:

 

3717097

3320000

3555200

3792000

Х

загальний фонд

 

3533695

3320000

3555200

3792000

Х

спеціальний фонд

 

183402

0

0

0

3000

Соціальний захист та соціальне забезпечення, у тому числі:

 

2750688

2835157

3001762

3167565

Х

загальний фонд

 

2742781

2805157

2971762

3137565

Х

спеціальний фонд

 

7907

30000

30000

30000

4000

Культура і мистецтво, у тому числі:

 

3133560

3149000

3364000

3593300

Х

загальний фонд

 

3020794

3149000

3364000

3593300

Х

спеціальний фонд

 

112766

0

0

0

5000

Фізична культура і спорт, у тому числі:

 

381550

398000

426000

455000

Х

загальний фонд

 

381550

398000

426000

455000

Х

спеціальний фонд

 

0

0

0

0

6000

Житлово-комунальне господарство, у тому числі:

 

1932355

1628500

2052700

2210000

Х

загальний фонд

 

1932355

1628500

2052700

2210000

Х

спеціальний фонд

 

0

0

0

0

7000

Економічна діяльність, у тому числі:

 

2221077

234500

238000

238000

Х

загальний фонд

 

222208

234500

238000

238000

Х

спеціальний фонд

 

1998869

0

0

0

8000[1]

Інша діяльність, у тому числі:

 

1843177

1896600

2023300

2153400

Х

загальний фонд

 

1840600

1896600

2023300

2153400

Х

спеціальний фонд

 

2577

0

0

0

9000

Міжбюджетні трансферти, у тому числі:

 

394000

440000

440000

440000

Х

загальний фонд, у тому числі:

 

394000

440000

440000

440000

9110

реверсна дотація

 

0

0

0

0

Х

спеціальний фонд

 

0

0

0

0

Х

УСЬОГО, у тому числі:

 

90844524

85511930

92157500

98302700

Х

загальний фонд

 

84745537

84611930

91257500

97402700

Х

спеціальний фонд

 

6098987

900000

900000

900000

 

 

Без урахування розділу «Кредитування» (код Типової програмної класифікації видатків та кредитування 8800).

 

Додаток 9

до Типової форми прогнозу

місцевого бюджету

(абзац другий розділу VII)

Показники бюджету розвитку

21506000000

(код бюджету)

 (грн)

№ з/п

Найменування показника

20___ рік

(звіт)

2021 рік

(затверджено)

2022 рік

(план)

2023 рік

(план)

2024 рік

(план)

І. Надходження бюджету розвитку

1.

Кошти, що надходять до бюджету розвитку

 

138561

0

0

0

2.

Кошти, що передаються із загального фонду бюджету, у тому числі:

 

3991644

0

0

0

2.1

доходи бюджету

 

799158

0

0

0

2.2

трансферти з державного бюджету

 

3192486

0

0

0

2.3

трансферти з місцевих бюджетів

 

0

0

0

0

3.

Кошти від повернення кредитів, надані з бюджету, та відсотки, сплачені за користування ними

 

 

0

0

0

4.

Капітальні трансферти (субвенції) з інших бюджетів, у тому числі:

 

0

0

0

0

4.1

трансферти з державного бюджету

 

0

0

0

0

4.2

трансферти з місцевих бюджетів

 

0

0

0

0

5.

Місцеві запозичення

 

0

0

0

0

6.

Інші надходження бюджету розвитку

 

0

0

0

0

 

УСЬОГО за розділом І

 

4130205

0

0

0

ІІ. Витрати бюджету розвитку

1.

Капітальні видатки бюджету розвитку, у тому числі:

 

4130205

0

0

0

1.1

на виконання інвестиційних проектів

 

3962100

0

0

0

1.2

капітальні трансферти (субвенції) іншим бюджетам

 

0

0

0

0

1.3

інші капітальні видатки

 

168105

0

0

0

2.

Внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання 

 

0

0

0

0

3.

Погашення місцевого боргу

 

0

0

0

0

4.

Платежі, пов’язані з виконанням гарантійних зобов’язань Автономної Республіки Крим, обласної ради чи територіальної громади міста 

 

0

0

0

0

5.

Розроблення містобудівної документації

 

0

0

0

0

6.

Інші видатки бюджету розвитку

 

0