Про схвалення прогнозу бюджету Зеленопідської сільської ради на 2022-2024 роки
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету Зеленопідської сільської ради
___ ____________ 2021 року № _____
Типова форма прогнозу місцевого бюджету
Прогноз
бюджету Зеленопідської сільської територіальної громади
(найменування бюджету адміністративно-територіальної одиниці)
на 2022-2024 роки
(середньостроковий бюджетний період)
(21506000000)
(код бюджету)
І. Загальна частина
Прогноз бюджету Зеленопідської сільської територіальної громади на середньостроковий період (далі – Прогноз) розроблено на основі норм статті 751 Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, Стратегії розвитку Зеленопідської об’єднаної територіальної громади Херсонської області на період до 2025 року, постанови Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 № 548 «Про схвалення Бюджетної декларації на 2022-2024 роки», плану заходів із складання прогнозу бюджету Зеленопідської сільської ради територіальної громади Херсонської області на середньостроковий період, затвердженого рішенням виконавчого комітету Зеленопідської сільської ради від 30.04.2021 № 52 «Про затвердження Бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу в Зеленопідській сільській раді».
Метою Прогнозу є створення дієвого механізму управління бюджетним процесом в Зеленопідській сільській раді, встановлення взаємозв’язку між стратегічними цілями розвитку громади та можливостями бюджету у середньостроковій перспективі, забезпечення прозорості, передбачуваності та послідовності бюджетної політики, визначення фінансового ресурсу бюджету громади на середньострокову перспективу.
Основними завданнями Прогнозу є:
- планування надходжень, видатків і кредитування бюджету Зеленопідської сільської територіальної громади (далі – бюджет громади) з урахуванням пріоритетів розвитку галузей бюджетної сфери та можливостей дохідної бази бюджету;
- забезпечення стабільного функціонування бюджетних установ сільської ради ради;
- підвищення результативності та ефективності бюджетних видатків;
- посилення бюджетної дисципліни та контролю за витрачанням бюджетних коштів;
- удосконалення системи результативних показників з метою підвищення якості надання послуг у відповідних сферах.
Прогноз включає основні показники економічного і соціального розвитку сільської ради, індикативні прогнозні показники бюджету за основними видами доходів, фінансування та видатків, взаємовідносини бюджету громади з державним бюджетом та іншими місцевими бюджетами.
Прогноз базується на принципах збалансованості, обґрунтованості, ефективності та результативності.
Очікувані результати: надходження до бюджету громади (з урахуванням трансфертів) на 2022 рік прогнозуються в сумі 85 511,9 тис.грн, на 2023 рік – 92 157,5 тис.грн (на 6 645,6 тис.грн або на 7,8% більше ніж очікується у 2022 році), на 2024 рік – 98 302,7 тис.грн (на 6 145,2 тис.грн або на 6,7% більше ніж очікується у 2023 році).
При несприятливих зовнішніх політичних, економічних та інших факторах, які впливають на економіку України, і, як наслідок, на фінансово-економічну ситуацію громади, ймовірне недосягнення запланованих темпів зростання фонду оплати праці, що може призвести до невиконання прогнозних показників за податком на доходи фізичних осіб, який в структурі доходів місцевих бюджетів займає домінуючу позицію.
ІІ. Основні прогнозні показники економічного та соціального розвитку
Основою для подальшого сталого розвитку Зеленопідської сільської територіальної громади є визначення основних пріоритетних цілей соціально-економічного розвитку, завдань та заходів з їх реалізації. Враховуючи низку реформ, які проводяться в державі та вимоги чинного законодавства визначені основні пріоритетні цілі соціально-економічного розвитку громади:
1) зростання конкурентоспроможності економіки громади, створення умов для розвитку бізнесу та залучення інвестицій;
2) благоустрій та поліпшення умов утримання об’єктів інфраструктури;
3) розвиток сфери освіти та оздоровлення, безпека життєдіяльності населення;
4) збереження та розвиток інфраструктури громади шляхом поліпшення технічних характеристик якості об'єктів соціально-культурного призначення, житловокомунального господарства, соціальної та виробничої інфраструктури комунальної власності;
5) реалізація заходів, спрямованих на підвищення енергоефективності, дбайливого ставлення до використання енергоресурсів;
6) соціальна підтримка населення, підтримка учасників антитерористичної операції та пільгових категорій громадян;
7) ефективне управління та підвищення стандартів життя.
Очікуваними результатами виконання цілей – є виконання плану надходжень до бюджету громади; покращення платіжної дисципліни та скорочення податкового боргу; посилення бюджетної дисципліни та контролю за витратами бюджету; поліпшення якості функціонування закладів соціально-культурного призначення, об'єктів виробничої інфраструктури та адміністративних будівель комунальної власності громади; зменшення споживання енергоносіїв бюджетними установами; соціальна підтримка вразливих верств населення; поліпшення умов утримання об'єктів благоустрою; підвищення рівня медичного обслуговування населення; надання якісних освітніх послуг; своєчасне проведення заходів, спрямованих на захист населення, та зменшення ризиків виникнення надзвичайних ситуацій.
Під час розрахунку прогнозних показників дохідної частини бюджету громади на 2022-2024 роки враховано основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 № 548 «Про схвалення Бюджетної декларації на 2022-2024 роки»:
1) основні макропоказники розвитку України
Назва показника |
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
Валовий внутрішній продукт до попереднього року, % |
104,1 |
103,8 |
104,7 |
105,0 |
Індекс спожитих цін, % |
108,9 |
106,2 |
105,3 |
105,0 |
Індекс цін виробника, % |
117,0 |
107,8 |
106,2 |
105,7 |
2) прогнозний прожитковий мінімуму на 2022 – 2024 роки
грн
Прожитковий мінімум |
2022 |
2023 |
2024 |
||||||
з січня |
з липня |
з грудня |
з січня |
з липня |
з грудня |
з січня |
з липня |
з грудня |
|
на одну особу |
2393 |
2508 |
2589 |
2589 |
2713 |
2778 |
2778 |
2911 |
2972 |
для дітей віком до 6 років |
2100 |
2201 |
2272 |
2272 |
2381 |
2438 |
2438 |
2555 |
2609 |
для дітей віком від 6 до 18 років |
2618 |
2744 |
2833 |
2833 |
2969 |
3040 |
3040 |
3186 |
3253 |
для працездатних осіб |
2481 |
2600 |
2684 |
2684 |
2813 |
2880 |
2880 |
3018 |
3082 |
для осіб, які втратили працездатність |
1934 |
2027 |
2093 |
2093 |
2193 |
2246 |
2246 |
2354 |
2403 |
3) мінімальна заробітна плата та соціальні стандарти
Дата |
Мінімальна заробітна плата |
Посадовий оклад працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки |
||
грн |
темпи приросту, % |
грн |
темпи приросту, % |
|
з 01 січня 2022 року |
6500 |
|
2893 |
|
з 01 жовтня 2022 року |
6700 |
3,1 |
2982 |
3,1 |
з 01 січня 2023 року |
7176 |
7,1 |
3193 |
7,1 |
з 01 січня 2024 року |
7665 |
6,8 |
3411 |
6,8 |
Індикативні показники соціально-економічного розвитку громади, які використовувались під час складання Прогнозу:
- прибуток прибуткових підприємств;
- середньооблікова кількість штатних працівників;
- середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника.
Основні прогнозні показники економічного та соціального розвитку Зеленопідської сільської територіальної громади, відповідно до яких сформовано прогноз бюджету:
тис.грн
Найменування показника, одиниця виміру |
2021 рік (затверджено) |
2022 рік (план) |
2023 рік (план) |
2024 рік (план) |
І. Загальні показники надходжень |
||||
Доходи (з міжбюджетними трансфертами), у тому числі: |
82 306,4 |
85 511,9 |
92 157,5 |
98 302,7 |
загальний фонд |
80 412,4 |
84 611,9 |
91 257,5 |
97 402,7 |
спеціальний фонд |
1 894,0 |
900,0 |
900,0 |
900,0 |
Дефіцит "+" / профіцит "-" |
8 538,1 |
- |
- |
- |
загальний фонд |
4 333,1 |
- |
- |
- |
спеціальний фонд |
4 205,0 |
- |
- |
- |
Разом по розділу І |
90 844,5 |
85 511,9 |
92 157,5 |
98 302,7 |
ІІ. Загальні показники видатків |
||||
Видатки (з міжбюджетними трансфертами), у тому числі: |
90 844,5 |
85 511,9 |
92 157,5 |
98 302,7 |
загальний фонд |
84 745,5 |
84 611,9 |
91 257,5 |
97 402,7 |
спеціальний фонд |
6 099,0 |
900,0 |
900,0 |
900,0 |
Разом по розділу ІІ |
90 844,5 |
85 511,9 |
92 157,5 |
98 302,7 |
ІІІ. Загальні показники бюджету
Основні індикативні прогнозні показники бюджету Зеленопідської сільської територіальної громади за доходами, фінансуванням, повернення кредитів до бюджету, загальних граничних показників видатків та надання кредитів з бюджету наведені в додатку 1 до цього Прогнозу.
ІV. Показники доходів бюджету
Прогноз доходів бюджету Зеленопідської сільської територіальної громади на 2022-2024 роки враховує стабільність податково-бюджетної системи, зростання надходжень до бюджету та підвищення життєвого рівня населення громади. Пріоритетом податкової політики є забезпечення стабільності податкової політики, зокрема підвищення ефективності та полегшення податкового адміністрування з мінімізацією можливостей для зловживань. Бюджетна політика буде спрямована на удосконалення інструментів бюджетного планування, зміцнення фінансової спроможності бюджету громади шляхом забезпечення надходжень з урахуванням позитивної динаміки у порівнянні з попередніми роками, підвищення ефективності та результативності використання бюджетних ресурсів.
При розрахунку дохідної частини бюджету громади на 2022 рік було враховано фактичне виконання доходів об’єднаної територіальної громади за 6 місяців 2021 року, очікувані показники виконання на 2021 рік та прогнозні на 2022-2024 роки. В цілому, дохідна частина бюджету громади на 2022 рік обрахована в сумі 85 511 930 грн, у тому числі загальний фонд – 84 611 930 грн та спеціальний фонд – 900 000 грн. Обсяг доходів загального фонду місцевого бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів) на 2022 рік складає 50 344 373 грн, спеціального фонду – 900 000 грн.
На 2023 рік бюджет Зеленопідської сільської територіальної громади по доходах прогнозується у обсязі 92 157 500 грн, з них загального фонду – 91 257 500 грн та спеціального фонду – 900 000 грн. Обсяг власних доходів (без урахування міжбюджетних трансфертів) загального фонду прогнозуються в сумі 53 445 438 грн, що на 3 101 065 грн, або на 6,2 % більше ніж прогноз у 2022 році, спеціального фонду – 900 000 грн.
На 2024 рік бюджет громади по доходах прогнозується у обсязі 98 302 700 грн, з них загального фонду – 97 402 700 грн та спеціального фонду – 900 000 грн. Обсяг власних доходів (без урахування міжбюджетних трансфертів) загального фонду прогнозуються на 2024 рік в сумі 56 380 035 грн, що на 2 934 597 грн або на 5,5 % більше від прогнозу в 2023 році, спеціального фонду – 900 000 грн, що залишилось на рівні 2023 року.
Показники за основними видами доходів бюджету наведені в додатку 2 до цього Прогнозу.
Вплив на збільшення/зменшення показників доходів бюджету громади завдають наступні фактори:
- ріст середньомісячної заробітної плати одного штатного працівника;
- ріст фонду оплати праці працівників (штатних і нештатних), зайнятих економічною діяльністю;
- ріст мінімальної заробітної плати;
- ухилення від оподаткування платниками податків;
- нарахування на підприємствах заробітної плати нижче законодавчо встановленого мінімуму;
- незаконний обіг підакцизних товарів;
- застаріла грошова оцінка земель.
V. Показники фінансування бюджету, показники місцевого боргу, гарантованого Автономною Республікою Крим, обласною радою чи територіальною громадою міста боргу та надання місцевих гарантій
Прогноз на 2022-2024 роки складений по принципу збалансованості, тобто дохідна частина бюджету громади та видаткова частина є рівними (додаток 3).
Показники місцевого боргу та надання місцевих гарантій відсутні, в зв’язку з тим що не здійснювались місцеві запозичення та не надавались місцеві гарантії.
VІ. Показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету
Ключовим завданням бюджетної політики громади є забезпечення макроекономічної стабільності, стійкості та збалансованості бюджетної системи, проведення реформування галузей бюджетної сфери, оптимізація мережі, штатів та контингентів установ, підняття соціальних стандартів.
Подальше застосування програмно-цільового методу бюджетування спрямоване на ефективність і результативність видатків на основі їх пріоритезації та оцінки ступеня досягнення очікуваних результатів.
За видами діяльності головними завданнями бюджетної політики громади є такі галузі:
Державне управління
Основні напрямки політики: створення належних умов для реалізації виконавчими органами Зеленопідської сільської ради визначених чинним законодавством повноважень.
Протягом 2022-2024 років планується утримання 4-х виконавчих органів сільської ради: апарат Зеленопідської сільської ради, відділ освіти, культури, молоді та спорту Зеленопідської сільської ради, служба у справах дітей Зеленопідської сільської ради, фінансовий відділ Зеленопідської сільської ради.
Освіта
За рахунок коштів бюджету громади утримуватимуться 14 закладів освіти, із яких: 7 закладів дошкільної освіти (190 вихованців), 7 закладів загальної середньої освіти (803 учня), 1 центр професійного розвитку педагогічних працівників.
Пріоритетними завданнями галузі будуть: забезпечення доступності високоякісної освіти для населення громади.
Основними напрямками політики є:
- посилення адресності у наданні послуг закладами освіти;
- продовження реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти „Нова українська школа";
- оптимізація мережі навчальних закладів з урахуванням демографічних і економічних реалій;
- зміцнення матеріально-технічної бази закладів освіти та впровадження енергозберігаючих технологій;
- створення середовища для задоволення освітніх потреб учнів з особливостями психофізичного розвитку, їх соціальна інтеграція в умовах закладів загальної середньої освіти;
- розвиток і підтримка системи роботи з обдарованими і талановитими учнями, різнобічний розвиток індивідуальності дитини;
- створення належних умов для здобуття високоякісної освіти дітьми з особливими освітніми потребами;
- удосконалення системи позашкільної освіти.
Охорона здоров’я
За рахунок коштів бюджету громади утримуватиметься 11 медичних закладів, які надаватимуть послуги 7954 мешканцям громади.
Пріоритетами розвитку галузі будуть: забезпечення рівного і справедливого доступу населення до медичних послуг належної якості, запобігання та зниження рівня захворюваності, а також створення сприятливих для здоров’я умов життєдіяльності людини; надання максимально можливої якісної, доступної медичної допомоги; забезпечення епідемічного благополуччя населення через зниження рівня захворюваності на керовані інфекції в результаті широкого застосування імунопрофілактики; забезпечення необхідними лікарськими препаратами пацієнтів з діабетом; формування суспільної думки про шкідливість тютюнопаління, зловживання алкогольними напоями, наркотиками, вжиття заходів щодо протидії таким негативним явищам; удосконалення процесу управління на основі подальшого розвитку інформаційного середовища системи охорони здоров’я.
Соціальний захист та соціальне забезпечення
Пріоритетними завданнями галузі будуть: реалізація державної соціальної політики, спрямованої на підвищення розмірів соціальних стандартів і гарантій, забезпечення соціальної підтримки осіб і сімей, які її потребуватимуть.
Упродовж 2022-2024 років передбачається забезпечити:
- посилення адресності надання соціальної допомоги;
- підвищення рівня охоплення соціальною підтримкою незаможних верств населення;
- підвищення якості соціального обслуговування громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах;
- забезпечення надання якісних соціальних послуг, послуг із оздоровлення і відпочинку.
Культура та мистецтво
Послуги надаватимуть 18 закладів культури, зокрема 4 будинки культури, 7 сільських клубів, 6 бібліотек, 1 музей.
Головними пріоритетами галузі будуть збереження, відтворення та примноження духовних і культурних здобутків українського народу.
Упродовж 2022-2024 років передбачається здійснити:
- запровадження системи державних стандартів щодо надання культурних послуг населенню;
- забезпечення підвищення фахового та освітнього рівня працівників галузі;
- зміцнення та оновлення матеріально-технічної бази закладів культури;
- впровадження гендерно-орієнтованого бюджетування для підвищення ефективності використання бюджетних коштів, що спрямовуються на галузь із урахуванням потреб різних груп споживачів послуг, які надаватимуться закладами культури.
Фізична культура і спорт
За рахунок коштів бюджету громади утримуватимуться 3 спортивних комплекси.
Головним пріоритетом галузі буде всебічне фізичне виховання та становлення здорової нації, упорядкування мережі установ та чисельності їх працівників згідно з потребою.
Упродовж 2022-2024 років передбачається здійснити:
- підвищення рівня залучення населення до занять фізичною культурою та масовим спортом;
- удосконалення механізму утримання спортивних закладів;
- створення стимулів для здорового способу життя й здорових умов праці шляхом розвитку інфраструктури для занять спортом і активного відпочинку.
Житлово-комунальне господарство
Пріоритетними завданнями галузі будуть: утримання та проведення ремонтів об’єктів благоустрою громади, утримання та обслуговування вуличного освітлення, мережі водопроводу, виконання інших заходів місцевих програм з благоустрою.
Здійснення заходів з землеустрою
Пріоритетними завданнями у цій сфері є:
- проведення інвентаризації земель та розробка проектів землеустрою;
- оновлення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів.
У 2022-2024 роках передбачається здійснити такі заходи: провести інвентаризацію земель громади.
Основними результатами, яких планується досягти - збільшення дохідної частини бюджету громади.
Забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони
За рахунок коштів бюджету громади утримується 1 центр безпеки.
Головним пріоритетом у цій сфері буде підтримка належного рівня пожежної безпеки на території громади.
Упродовж 2022-2024 років передбачається здійснити:
- матеріально-технічне забезпечення місцевої пожежної охорони;
- утримання в постійній бойовій готовності пожежної техніки та обладнання місцевої пожежної команди;
- забезпечення здійснення контролю за дотриманням протипожежних вимог, запобігання пожежам і нещасним випадкам, гасіння пожеж.
Граничні показники видатків бюджету громади та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам бюджетних коштів наведені в додатку 6 до Прогнозу, граничні показники видатків бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування бюджету – в додатку 7, показники кредитування бюджету відсутні в Прогнозі.
VIІ. Бюджет розвитку
Прогнозом на 2022-2024 роки не передбачені надходження та видатки бюджету розвитку, так як в прогнозних показниках насам перед враховані вимоги статті 77 Бюджетного кодексу України щодо забезпечення в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, на проведення розрахунків за електричну енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами (додаток 9).
VIІI. Взаємовідносини бюджету з іншими бюджетами
Пріоритетом державної бюджетної політики на середньострокову перспективу в частині регулювання міжбюджетних відносин є забезпечення самостійності місцевих бюджетів, зміцнення їх фінансової спроможності, підвищення прозорості та ефективності управління бюджетними коштами на місцевому рівні.
Розподілом між місцевими бюджетами міжбюджетного трансферту з державного бюджету місцевим бюджетам на середньостроковий період (2022-2024 роки) передбачено надходження до бюджету Зеленопідської сільської територіальної громади базової дотації та освітньої субвенції (додаток 11). Базова дотація надається для горизонтального вирівнювання податкоспроможності громади, освітня субвенція спрямовується на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників.
Показниками міжбюджетних трансфертів (іншим місцевим бюджетам), які передбачаються в прогнозі обласного бюджету Херсонської області на 2022 – 2024 роки передбачено надходження до бюджету Зеленопідської сільської територіальної громади дотації з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету та іншої субвенції з місцевого бюджету на проведення витрат на поховання учасників бойових дій і осіб з інвалідністю внаслідок війни та для надання пільг на медичне обслуговування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в прогнозі бюджету Костянтинівської сільської територіальної громади - іншої субвенції з місцевого бюджету на співфінансування Федорівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів (організація підвозу та харчування дітей). Зазначені показники наведені в додатку 11 до Прогнозу.
Прогнозом бюджету Зеленопідської сільської територіальної громади на 2022-2024 роки з метою фінансування установ інших бюджетів, які надають мешканцям громади послуги з медичного забезпечення та співфінансування інших послуг на покращення життєдіяльності громади, передбачено надання міжбюджетних трансфертів у вигляді іншої субвенції з місцевого бюджету до обласного бюджету Херсонської області на утримання підрозділів екстреної (швидкої) медичної допомоги КНП "Обласний територіальний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" ХОР та до бюджету Каховської міської територіальної громади на забезпечення стабільної і безперервної діяльності комунального некомерційного підприємства "Каховська центральна міська лікарня" та здійснення видатків для оплати комунальних послуг та енергоносіїв (додаток 12).
IX. Інші положення та показники прогнозу бюджету
В прогнозі бюджету Зеленопідської сільської територіальної громади на 2022-2024 роки наявні наступні додатки:
- додаток 1 «Загальні показники бюджету»;
- додаток 2 «Показники доходів бюджету»;
- додаток 3 «Показники фінансування бюджету»;
- додаток 6 «Граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам коштів»;
- додаток 7 «Граничні показники видатків бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету»;
- додаток 9 «Показники бюджету розвитку»;
- додаток 10 «Обсяги капітальних вкладень місцевого бюджету у розрізі інвестиційних проектів»
- додаток 11 «Показники міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів»;
- додаток 12 «Показники міжбюджетних трансфертів іншим бюджетам».
Додаток 4 «Показники місцевого боргу», додаток 5 «Показники гарантованого Автономною Республікою Крим, обласною радою чи територіальною громадою міста боргу і надання місцевих гарантій», додаток 8 «Граничні показники кредитування бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету» не подаються до Прогнозу у зв’язку з відсутністю показників.
Начальник фінансового відділу Зеленопідської сільської ради |
___________ |
Наталія РАДИКОП |
Додаток 1
до Типової форми прогнозу
місцевого бюджету
(абзац другий розділу ІІІ)
Загальні показники бюджету
21506000000
(код бюджету)
(грн)
№ з/п |
Найменування показника |
20___ рік (звіт) |
2021 рік (затверджено) |
2022 рік (план) |
2023 рік (план) |
2024 рік (план) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
І. Загальні граничні показники надходжень |
||||||
1. |
Доходи (з міжбюджетними трансфертами), у тому числі: |
|
82306373 |
85511930 |
92157500 |
98302700 |
Х |
загальний фонд |
|
80412371 |
84611930 |
91257500 |
97402700 |
Х |
спеціальний фонд |
|
1894002 |
900000 |
900000 |
900000 |
2. |
Фінансування, у тому числі: |
|
8538151 |
- |
- |
- |
Х |
загальний фонд |
|
4333166 |
- |
- |
- |
Х |
спеціальний фонд |
|
4204985 |
- |
- |
- |
3. |
Повернення кредитів, у тому числі: |
|
- |
- |
- |
- |
Х |
загальний фонд |
|
- |
- |
- |
- |
Х |
спеціальний фонд |
|
- |
- |
- |
- |
Х |
УСЬОГО за розділом І, у тому числі: |
|
90844524 |
85511930 |
92157500 |
98302700 |
Х |
загальний фонд |
|
84745537 |
84611930 |
91257500 |
97402700 |
Х |
спеціальний фонд |
|
6098987 |
900000 |
900000 |
900000 |
ІІ. Загальні граничні показники видатків та надання кредитів |
||||||
1. |
Видатки (з міжбюджетними трансфертами), у тому числі: |
|
90844524 |
85511930 |
92157500 |
98302700 |
Х |
загальний фонд |
|
84745537 |
84611930 |
91257500 |
97402700 |
Х |
спеціальний фонд |
|
6098987 |
900000 |
900000 |
900000 |
2. |
Надання кредитів у тому числі: |
|
- |
- |
- |
- |
Х |
загальний фонд |
|
- |
- |
- |
- |
Х |
спеціальний фонд |
|
- |
- |
- |
- |
Х |
УСЬОГО за розділом ІІ, у тому числі: |
|
90844524 |
85511930 |
92157500 |
98302700 |
Х |
загальний фонд |
|
84745537 |
84611930 |
91257500 |
97402700 |
Х |
спеціальний фонд |
|
6098987 |
900000 |
900000 |
900000 |
_______________________________
Додаток 10
до Типової форми прогнозу
місцевого бюджету
(абзац третій розділу VII)
Обсяги капітальних вкладень місцевого бюджету у розрізі інвестиційних проектів
21506000000
(код бюджету)
(грн)
Код Програмної класифікації видатків |
Код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету |
Найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету / відповідального виконавця, найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету |
Найменування інвестиційного проекту |
Загальний період реалізації проекту |
Загальна вартість проекту |
20___ рік (звіт) |
2021 рік (затверджено) |
2022 рік (план) |
2023 рік (план) |
2024 рік (план) |
Очікуваний рівень готовності проекту |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
0117322 |
7322 |
Апарат Зеленопідської сільської ради |
Капітальний ремонт зовнішньої, внутрішньої каналізації та пандусу у фельдшерсько-акушерському пункті с.Дмитрівка |
2021 |
49902 |
|
49902 |
0 |
0 |
0 |
100 |
0117322 |
7322 |
Апарат Зеленопідської сільської ради |
Капітальний ремонт вимощення, фасаду, ґанку у фельдшерсько-акушерському пункті с.Архангельська Слобода |
2021 |
49809 |
|
49809 |
0 |
0 |
0 |
100 |
0611061 |
1061 |
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Зеленопідської сільської ради територіальної громади Херсонської області |
Капітальний ремонт приміщень харчоблоку філії Зеленопідського опорного закладу загальної середньої освіти "Дмитрівська гімназія" Зеленопідської сільської ради територіальної громади Херсонської області, за адресою: Херсонська область, Каховський район, с.Дмитрівка, вул.Белінського, 27 |
2021 |
1963231 |
|
1963231 |
0 |
0 |
0 |
100 |
0617363 |
7363 |
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Зеленопідської сільської ради територіальної громади Херсонської області |
Капітальний ремонт покрівлі будинку навчального закладу філії Зеленопідського опорного закладу загальної середньої освіти Зеленопідської сільської ради територіальної громади Херсонської області «Дмитрівська гімназія» за адресою: Херсонська область, Каховський район, с.Дмитрівка, вул.Белінського, 27 |
2021 |
1899158 |
|
1899158 |
0 |
0 |
0 |
100 |
Х |
Х |
УСЬОГО |
Х |
Х |
3962100 |
|
3962100 |
0 |
0 |
0 |
Х |
Додаток 11
до Типової форми прогнозу
місцевого бюджету
(абзац третій розділу VIIІ)
Показники міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів
21506000000
(код бюджету)
(грн)
Код Класифікації доходу бюджету / код бюджету |
Найменування трансферту / |
20___ рік (звіт) |
2021 рік (затверджено) |
2022 рік (план) |
2023 рік (план) |
2024 рік (план) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
I. Трансферти до загального фонду бюджету |
||||||
41020100/99000000000 |
Базова дотація/Державний бюджет |
|
3446400 |
4443000 |
5242500 |
6189200 |
41033900/99000000000 |
Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам /Державний бюджет |
|
27751400 |
30287000 |
33171700 |
35435300 |
41034500/99000000000 |
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій /Державний бюджет |
|
1100000 |
0 |
0 |
0 |
41040200/21100000000 |
Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету /Обласний бюджет Херсонської області |
|
557600 |
291800 |
291800 |
291800 |
41053900/21100000000 |
Інші субвенції з місцевого бюджету/Обласний бюджет Херсонської області |
|
8421 |
5757 |
6062 |
6365 |
41053900/21521000000 |
Інші субвенції з місцевого бюджету/Бюджет Костянтинівської сільської територіальної громади |
|
0 |
140000 |
0 |
0 |
41055000/21100000000 |
Субвенція з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров`я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету/Обласний бюджет Херсонської області |
|
63500 |
0 |
0 |
0 |
II. Трансферти до спеціального фонду бюджету |
||||||
- |
- |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Х |
РАЗОМ за розділами I, II, у тому числі: |
|
32927321 |
35167557 |
38712062 |
41922665 |
Х |
загальний фонд |
|
32927321 |
35167557 |
38712062 |
41922665 |
Х |
спеціальний фонд |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Додаток 12
до Типової форми прогнозу
місцевого бюджету
(абзац четвертий розділу VIІI)
Показники міжбюджетних трансфертів іншим бюджетам
21506000000
(код бюджету)
(грн)
Код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету / код бюджету |
Код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету |
Найменування трансферту / |
20___ рік (звіт) |
2021 рік (затверджено) |
2022 рік (план) |
2023 рік (план) |
2024 рік (план) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
I. Трансферти із загального фонду бюджету |
|||||||
3719770 |
9770 |
Інші субвенції з місцевого бюджету |
|
344000 |
440000 |
440000 |
440000 |
21100000000 |
|
Обласний бюджет Херсонської області |
|
144000 |
240000 |
240000 |
240000 |
21541000000 |
|
Бюджет Каховської міської територіальної громади |
|
200000 |
200000 |
200000 |
200000 |
II. Трансферти із спеціального фонду бюджету |
|||||||
|
|
Найменування трансферту 1 |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Найменування бюджету 1 |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Х |
Х |
РАЗОМ за розділами I, II, у тому числі: |
|
344000 |
440000 |
440000 |
440000 |
Х |
Х |
загальний фонд |
|
344000 |
440000 |
440000 |
440000 |
Х |
Х |
спеціальний фонд |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Додаток 2
до Типової форми прогнозу
місцевого бюджету
(абзац другий розділу IV)
Показники доходів бюджету
__________________
(код бюджету)
(грн)
Код |
Найменування показника |
20___ рік (звіт) |
2021 рік (затверджено) |
2022 рік (план) |
2023 рік (план) |
2024 рік (план) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
І. Доходи (без урахування міжбюджетних трансфертів) |
||||||
10000000 |
Податкові надходження, у тому числі: |
|
43958850 |
45728920 |
48696090 |
51467280 |
Х |
загальний фонд |
|
43958850 |
45728920 |
48696090 |
51467280 |
11010000 |
Податок та збір на доходи фізичних осіб |
|
19279730 |
20784000 |
22334600 |
23700000 |
11020000 |
Податок на прибуток підприємств |
|
3500 |
3500 |
3700 |
3900 |
13030000 |
Рентна плата за користування надрами загальнодержавного значення |
|
2200 |
2920 |
3090 |
3180 |
14020000 |
Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) |
|
1020500 |
981000 |
1040000 |
1090000 |
14030000 |
Акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) |
|
3550900 |
3560000 |
3760000 |
3950000 |
14040000 |
Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів |
|
509020 |
467000 |
495000 |
519000 |
18010000 |
Податок на майно |
|
9860500 |
10099500 |
10624400 |
11209200 |
18050000 |
Єдиний податок |
|
9732500 |
9831000 |
10435300 |
10992000 |
Х |
спеціальний фонд |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
20000000 |
Неподаткові надходження, у тому числі: |
|
4396200 |
4615453 |
4749348 |
4912755 |
Х |
загальний фонд |
|
3526200 |
3715453 |
3849348 |
4012755 |
21080000 |
Інші надходження |
|
19600 |
13510 |
14400 |
15400 |
22010000 |
Плата за надання адміністративних послуг |
|
71480 |
76400 |
81000 |
86800 |
22080000 |
Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном |
|
3381200 |
3625000 |
3753400 |
3910000 |
22090000 |
Державне мито |
|
400 |
443 |
448 |
455 |
24060000 |
Інші надходження |
|
53520 |
100 |
100 |
100 |
Х |
спеціальний фонд |
|
870000 |
900000 |
900000 |
900000 |
25010000 |
Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством |
|
870000 |
900000 |
900000 |
900000 |
30000000 |
Доходи від операцій з капіталом, у тому числі: |
|
|
0 |
0 |
0 |
Х |
загальний фонд |
|
|
0 |
0 |
0 |
Х |
спеціальний фонд |
|
|
0 |
0 |
0 |
50000000 |
Цільові фонди, у тому числі: |
|
|
0 |
0 |
0 |
Х |
спеціальний фонд |
|
|
0 |
0 |
0 |
Х |
УСЬОГО за розділом І, у тому числі: |
|
48355050 |
50344373 |
53445438 |
56380035 |
Х |
загальний фонд |
|
47485050 |
49444373 |
52545438 |
55480035 |
Х |
спеціальний фонд |
|
870000 |
900000 |
900000 |
900000 |
ІІ. Трансферти з державного бюджету |
||||||
41020000 |
Дотації з державного бюджету, у тому числі: |
|
3446400 |
4443000 |
5242500 |
6189200 |
Х |
загальний фонд |
|
3446400 |
4443000 |
5242500 |
6189200 |
Х |
спеціальний фонд |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
41030000 |
Субвенції з державного бюджету, у тому числі: |
|
28851400 |
30287000 |
33171700 |
35435300 |
Х |
загальний фонд |
|
28851400 |
30287000 |
33171700 |
35435300 |
Х |
спеціальний фонд |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Х |
УСЬОГО за розділом ІІ, у тому числі: |
|
32297800 |
34730000 |
38414200 |
41624500 |
Х |
загальний фонд |
|
32297800 |
34730000 |
38414200 |
41624500 |
Х |
спеціальний фонд |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
ІIІ. Трансферти з інших місцевих бюджетів |
||||||
41040000 |
Дотації з місцевих бюджетів, у тому числі: |
|
557600 |
291800 |
291800 |
291800 |
Х |
загальний фонд |
|
557600 |
291800 |
291800 |
291800 |
Х |
спеціальний фонд |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
41050000 |
Субвенції з місцевих бюджетів, у тому числі: |
|
71921 |
145757 |
6062 |
6365 |
Х |
загальний фонд |
|
71921 |
145757 |
6062 |
6365 |
Х |
спеціальний фонд |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Х |
УСЬОГО за розділом ІІІ, у тому числі: |
|
629521 |
437557 |
297862 |
298165 |
Х |
загальний фонд |
|
629521 |
437557 |
297862 |
298165 |
Х |
спеціальний фонд |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Х |
РАЗОМ за розділами І, ІІ та ІІІ, у тому числі: |
|
81282371 |
85511930 |
92157500 |
98302700 |
Х |
загальний фонд |
|
80412371 |
84611930 |
91257500 |
97402700 |
Х |
спеціальний фонд |
|
870000 |
900000 |
900000 |
900000 |
Додаток 3
до Типової форми прогнозу
місцевого бюджету
(абзац другий розділу V)
Показники фінансування бюджету
21506000000
(код бюджету)
(грн)
Код |
Найменування показника |
20___ рік (звіт) |
2021 рік (затверджено) |
2022 рік (план) |
2023 рік (план) |
2024 рік (план) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
І. Фінансування за типом кредитора |
||||||
200000 |
Внутрішнє фінансування, у тому числі: |
|
8538151 |
|
|
|
Х |
загальний фонд |
|
4333166 |
|
|
|
Х |
спеціальний фонд |
|
4204985 |
|
|
|
300000 |
Зовнішнє фінансування, у тому числі: |
|
|
|
|
|
Х |
загальний фонд |
|
|
|
|
|
Х |
спеціальний фонд |
|
|
|
|
|
Х |
УСЬОГО за розділом І, у тому числі: |
|
8538151 |
|
|
|
Х |
загальний фонд |
|
4333166 |
|
|
|
Х |
спеціальний фонд |
|
4204985 |
|
|
|
ІІ. Фінансування за типом боргового зобов’язання |
||||||
400000 |
Фінансування за борговими операціями, у тому числі: |
|
|
|
|
|
Х |
загальний фонд |
|
|
|
|
|
Х |
спеціальний фонд |
|
|
|
|
|
600000 |
Фінансування за активними операціями, у тому числі: |
|
8538151 |
|
|
|
Х |
загальний фонд |
|
4333166 |
|
|
|
Х |
спеціальний фонд |
|
4204985 |
|
|
|
Х |
УСЬОГО за розділом ІІ, у тому числі: |
|
8538151 |
|
|
|
Х |
загальний фонд |
|
4333166 |
|
|
|
Х |
спеціальний фонд |
|
4204985 |
|
|
|
Додаток 6
до Типової форми прогнозу
місцевого бюджету
(абзац другий розділу VI)
Граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам коштів
21506000000
(код бюджету)
(грн)
Код відомчої класифікації |
Найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету |
20___ рік (звіт) |
2021 рік (затверджено) |
2022 рік (план) |
2023 рік (план) |
2024 рік (план) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
01 |
Апарат Зеленопідської сільської ради територіальної громади Херсонської області, у тому числі: |
|
25621116 |
23873100 |
26600200 |
28373700 |
Х |
загальний фонд |
|
24769836 |
23823100 |
26550200 |
28323700 |
Х |
спеціальний фонд |
|
851280 |
50000 |
50000 |
50000 |
06 |
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Зеленопідської сільської ради територіальної громади Херсонської області, у тому числі: |
|
63293997 |
59680230 |
63488000 |
67746000 |
Х |
загальний фонд |
|
58046290 |
58830230 |
62638000 |
66896000 |
Х |
спеціальний фонд |
|
5247707 |
850000 |
850000 |
850000 |
09 |
Служба у справах дітей Зеленопідської сільської ради територіальної громади Херсонської області, у тому числі: |
|
494855 |
492100 |
530000 |
569000 |
Х |
загальний фонд |
|
494855 |
492100 |
530000 |
569000 |
Х |
спеціальний фонд |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
37 |
Фінансовий відділ Зеленопідської сільської ради територіальної громади Херсонської області, у тому числі: |
|
1434556 |
1466500 |
1539300 |
1614000 |
Х |
загальний фонд |
|
1434556 |
1466500 |
1539300 |
1614000 |
Х |
спеціальний фонд |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Х |
УСЬОГО, у тому числі: |
|
90844524 |
85511930 |
92157500 |
98302700 |
Х |
загальний фонд |
|
84745537 |
84611930 |
91257500 |
97402700 |
Х |
спеціальний фонд |
|
6098987 |
900000 |
900000 |
900000 |
Додаток 7
до Типової форми прогнозу
місцевого бюджету
(абзац третій розділу VI)
Граничні показники видатків бюджету
за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету
21506000000
(код бюджету)
(грн)
Код |
Найменування показника |
20___ рік (звіт) |
2021 рік (затверджено) |
2022 рік (план) |
2023 рік (план) |
2024 рік (план) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
0100 |
Державне управління, у тому числі: |
|
19202184 |
18528143 |
20626038 |
22038035 |
Х |
загальний фонд |
|
18644501 |
18508143 |
20606038 |
22018035 |
Х |
спеціальний фонд |
|
557683 |
20000 |
20000 |
20000 |
1000 |
Освіта, у тому числі: |
|
55268836 |
53082030 |
56430500 |
60215400 |
Х |
загальний фонд |
|
52033053 |
52232030 |
55580500 |
59365400 |
Х |
спеціальний фонд |
|
3235783 |
850000 |
850000 |
850000 |
2000 |
Охорона здоров’я, у тому числі: |
|
3717097 |
3320000 |
3555200 |
3792000 |
Х |
загальний фонд |
|
3533695 |
3320000 |
3555200 |
3792000 |
Х |
спеціальний фонд |
|
183402 |
0 |
0 |
0 |
3000 |
Соціальний захист та соціальне забезпечення, у тому числі: |
|
2750688 |
2835157 |
3001762 |
3167565 |
Х |
загальний фонд |
|
2742781 |
2805157 |
2971762 |
3137565 |
Х |
спеціальний фонд |
|
7907 |
30000 |
30000 |
30000 |
4000 |
Культура і мистецтво, у тому числі: |
|
3133560 |
3149000 |
3364000 |
3593300 |
Х |
загальний фонд |
|
3020794 |
3149000 |
3364000 |
3593300 |
Х |
спеціальний фонд |
|
112766 |
0 |
0 |
0 |
5000 |
Фізична культура і спорт, у тому числі: |
|
381550 |
398000 |
426000 |
455000 |
Х |
загальний фонд |
|
381550 |
398000 |
426000 |
455000 |
Х |
спеціальний фонд |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
6000 |
Житлово-комунальне господарство, у тому числі: |
|
1932355 |
1628500 |
2052700 |
2210000 |
Х |
загальний фонд |
|
1932355 |
1628500 |
2052700 |
2210000 |
Х |
спеціальний фонд |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
7000 |
Економічна діяльність, у тому числі: |
|
2221077 |
234500 |
238000 |
238000 |
Х |
загальний фонд |
|
222208 |
234500 |
238000 |
238000 |
Х |
спеціальний фонд |
|
1998869 |
0 |
0 |
0 |
8000[1] |
Інша діяльність, у тому числі: |
|
1843177 |
1896600 |
2023300 |
2153400 |
Х |
загальний фонд |
|
1840600 |
1896600 |
2023300 |
2153400 |
Х |
спеціальний фонд |
|
2577 |
0 |
0 |
0 |
9000 |
Міжбюджетні трансферти, у тому числі: |
|
394000 |
440000 |
440000 |
440000 |
Х |
загальний фонд, у тому числі: |
|
394000 |
440000 |
440000 |
440000 |
9110 |
реверсна дотація |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Х |
спеціальний фонд |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
Х |
УСЬОГО, у тому числі: |
|
90844524 |
85511930 |
92157500 |
98302700 |
Х |
загальний фонд |
|
84745537 |
84611930 |
91257500 |
97402700 |
Х |
спеціальний фонд |
|
6098987 |
900000 |
900000 |
900000 |
Без урахування розділу «Кредитування» (код Типової програмної класифікації видатків та кредитування 8800).
Додаток 9
до Типової форми прогнозу
місцевого бюджету
(абзац другий розділу VII)
Показники бюджету розвитку
21506000000
(код бюджету)
(грн)
№ з/п |
Найменування показника |
20___ рік (звіт) |
2021 рік (затверджено) |
2022 рік (план) |
2023 рік (план) |
2024 рік (план) |
І. Надходження бюджету розвитку |
||||||
1. |
Кошти, що надходять до бюджету розвитку |
|
138561 |
0 |
0 |
0 |
2. |
Кошти, що передаються із загального фонду бюджету, у тому числі: |
|
3991644 |
0 |
0 |
0 |
2.1 |
доходи бюджету |
|
799158 |
0 |
0 |
0 |
2.2 |
трансферти з державного бюджету |
|
3192486 |
0 |
0 |
0 |
2.3 |
трансферти з місцевих бюджетів |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
3. |
Кошти від повернення кредитів, надані з бюджету, та відсотки, сплачені за користування ними |
|
|
0 |
0 |
0 |
4. |
Капітальні трансферти (субвенції) з інших бюджетів, у тому числі: |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
4.1 |
трансферти з державного бюджету |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
4.2 |
трансферти з місцевих бюджетів |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
5. |
Місцеві запозичення |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
6. |
Інші надходження бюджету розвитку |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
|
УСЬОГО за розділом І |
|
4130205 |
0 |
0 |
0 |
ІІ. Витрати бюджету розвитку |
||||||
1. |
Капітальні видатки бюджету розвитку, у тому числі: |
|
4130205 |
0 |
0 |
0 |
1.1 |
на виконання інвестиційних проектів |
|
3962100 |
0 |
0 |
0 |
1.2 |
капітальні трансферти (субвенції) іншим бюджетам |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
1.3 |
інші капітальні видатки |
|
168105 |
0 |
0 |
0 |
2. |
Внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
3. |
Погашення місцевого боргу |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
4. |
Платежі, пов’язані з виконанням гарантійних зобов’язань Автономної Республіки Крим, обласної ради чи територіальної громади міста |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
5. |
Розроблення містобудівної документації |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
6. |
Інші видатки бюджету розвитку |
|
0 |