Додаток 4 до АНАЛІЗУ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ до проекту рішення Зеленопідської сільської ради територіальної громади Херсонської області «Про встановлення земельного податку на території Зеленопідської сільської ради територіальної громади Херсонської
ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)
1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання
Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 01 березня 2021 року по 01 квітня 2021 року.
Порядковий номер |
Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо) |
Кількість учасників консультацій, осіб |
Основні результати консультацій (опис) |
1
|
Робочі наради та зустрічі (опитування) |
2 |
Визначення розміру непрямих витрат суб’єктів господарювання на виконання вимог регулювання; оцінка впливу регуляторного акта на конкуренцію в рамках проведення АРВ |
2
|
Телефонні консультації |
15 |
Визначення розміру непрямих витрат суб’єктів господарювання на виконання вимог регулювання; оцінка впливу регуляторного акта на конкуренцію в рамках проведення АРВ |
2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):
кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 33 (одиниць), у тому числі малого підприємництва _____-_______ (одиниць) та мікропідприємництва 33 (одиниць);
питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків) (відповідно до таблиці “Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання” додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).
3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання
Порядковий номер |
Найменування оцінки |
У перший рік (стартовий рік провадження регулювання) |
Періодичні (за наступний рік) |
Витрати за п'ять років |
|
Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання |
|||||
1 |
Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів) |
0 |
0 |
0 |
|
2 |
Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування |
0 |
0 |
0 |
|
3 |
Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали) |
0 |
0 |
0 |
|
4 |
Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування) |
0 |
0 |
0 |
|
5 |
Інші процедури (сплата податків та зборів), гривень |
18181 |
18181 |
90909 |
|
6 |
Разом, гривень Формула: (сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5) |
18181 |
18181 |
90909 |
|
7 |
Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць |
33 |
|||
8 |
Сумарно, гривень Формула: відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб' єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7) |
600000 |
600000 |
3000000 |
|
Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування Для розрахунку використовується мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі |
|||||
9 |
Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання |
0,5 год. * 41,94 грн = 20,97 грн |
0 |
20,97 |
|
10 |
Процедури організації виконання вимог регулювання |
цей податок не є новим та не передбачає витрат на організацію виконання вимог регулювання |
|
|
|
11 |
Процедури офіційного звітування Витрати часу з підготовки та подання декларації 0, 5 год. |
0,5 год. * 41,94 грн = 20,97 грн |
0,5 год. * 44,92 грн = 22,46 грн |
120,68 |
|
12 |
Процедури щодо забезпечення процесу перевірок |
0 |
0 |
0 |
|
13 |
Інші процедури |
0 |
0 |
0 |
|
14 |
Разом, гривень |
41,94 |
22,46 |
141,65 |
|
15 |
Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць |
33 |
|||
16 |
Сумарно, гривень |
1384,02 |
741,18 |
4674,45 |
|
17 |
РАЗОМ (рядок 8 + рядок 16) |
601384,02 |
600741,18 |
3004674,45 |
|
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва
Бюджетні витрати не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України.
4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання
№ |
Показник |
Перший рік регулювання (стартовий), гривень |
За п’ять років, гривень |
1 |
Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання |
600000,00 |
3000000,00 |
2 |
Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування |
1384,02 |
4674,45 |
3 |
Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання |
601384,02 |
3004674,45 |
4 |
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва |
0 |
0 |
5 |
Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання |
601384,02 |
3004674,45 |
5. Розроблення корегуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання
На основі аналізу статистичних даних що наданні фінансовим відділом визначено, що зазначена сума є прийнятною для суб’єктів малого підприємництва і впровадження компенсаторних (пом’якшувальних ) процедур не потрібно.
Проте, компенсаторним механізмом можна вважати встановлення диференційованих ставок місцевих податків.
Процедура, що потребує корегування |
Корегуючий механізм |
Х |
Х |
Показник |
Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за перший рік, гривень |
Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за п’ять років, гривень |
Заплановане регулювання |
601384,02 |
3004674,45 |
За умов застосування компенсаторних механізмів для малого підприємництва |
0 |
0 |
Сумарно: зміна вартості регулювання малого підприємництва |
0 |
0 |
Сільський голова Олена ПЕЛЕШОК