A A A K K K
для людей із порушенням зору
Зеленопідська сільська рада
територіальної громади Херсонської області

Упровадження гендерно чутливої та недискримінаційної методології: 8 кроків гендерного аналізу (канадський досвід)

Дата: 06.04.2021 13:24
Кількість переглядів: 96

 

Таблиця  Упровадження гендерно чутливої та недискримінаційної методології: 8 кроків гендерного аналізу (канадський досвід)

 

 

Назва

Зміст (приклади запитань для постановки на кожному кроці аналізу)

 

Визначення, окреслення, уточнення питання

  • У чому суть та джерело проблеми, хто наголошує на необхідності її вирішення?
  • Яким є ставлення суспільства до цієї проблеми, думки різних соціальних груп, громадських організацій та науковців?
  • Яким є рівень участі жінок і чоловіків у процесі визначення проблеми?
 

Визначення очікуваних результатів

  • Які результати і для кого прагне досягти влада?
  • На чому базуються ці пріоритети?
  • Чи вдосконалення законодавства є найкращим засобом  для досягнення очікуваного результату? 
  • Чи відповідають очікувані результати іншим цілям чи напрямкам політики даного органу?
  • Якими є індикатори (показники) результату вирішення проблеми?
  • Які гендеровані чинники можуть вплинути на результати?
 

Визначення інформації та консультаційної бази даних

  • Що необхідно знати про проблему?
  • Чи існують гендерно чутливі дані про цю проблему?
  • Де і яким чином їх отримати?
  • З ким доцільно проконсультуватися, аби отримати цю інформацію (наприклад, із жіночими НДО)?
 

Проведення дослідження

 

  • Якими є дослідницькі питання, методологія?
  • Як зробити дослідження гендерно чутливим?
  • Як включити гендер, або розмаїття як аналітичний інструмент аналізу?
 

Розвиток та аналіз варіантів

 

  • Яким чином визначаються варіанти результатів на основі даних дослідження?
  • Чи варіанти відповідають очікуваним результатам, що були попередньо визначені (на кроці 2)?
  • Чи цінності суспільства або гендерні стереотипи обмежують кількість варіантів?
  • Як кожен з варіантів сприяє або не сприяє існуючим напрямкам політики, програмам чи законодавству?
  • Фактори, які позитивно чи негативно впливатимуть на виконання кожного варіанту?
  • Які ресурси необхідно залучити до виконання кожного варіанту, включно з людськими?
 

Пошук рішень та розробка рекомендацій

 

  • Кого залучатимуть до вибору певного варіанту?
  • Які основні припущення і цінності містяться у рекомендованому варіанті?
  • Чи рекомендований варіант і прийняте рішення не містять ризиків та обмежень (економічних, соціальних, культурних тощо)?
  • Чи є необхідність подальших консультацій щодо рекомендованого варіанту?
  • Чи існують фактори (фінансові, урядові, політичні пріоритети, інші напрямки політики, сучасна громадська думка, урядові зобов’язання і т.п.), які перешкоджають використанню рекомендації?
 

Поширення інформації

 

  • Яким є зміст повідомлення? Кому ми хочемо донести інформацію?
  • Яке найважливіше повідомлення має бути донесене до кожної аудиторії, соціальної групи? Які інформаційні стратегії будуть доступнішими для жінок, а які – для чоловіків?
  • Участь і внесок жінок і чоловіків у процес аналізу має визнаватися і оприлюднюватися;
  • У повідомленнях слід уникати мови ворожнечі та стереотипних суджень

8.

Оцінка якості аналізу

 

Беручи до уваги питання інтеграції гендерних проблем в аналізі:

  • Якими є гендерні аспекти політики і політичних пріоритетів діяльності певних органів державної влади?
  • Чи рекомендований варіант підтримуватиме гендерну рівність і недискримінацію, сприятиме розмаїттю, залученню різних соціальних груп?

 

 

 

 

 

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь