A A A K K K
для людей із порушенням зору
Зеленопідська сільська рада
територіальної громади Херсонської області

Про затвердження розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, та порядку відшкодування цих витрат

Дата: 15.02.2021 09:19
Кількість переглядів: 209

                                                            

Україна

ЗЕЛЕНОПІДСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 

 

РІШЕННЯ

 VII сесії VIII скликання

від 11 лютого 2021 року                  № 182                       с-ще Зелений Під

 

Про затвердження розміру
фактичних витрат на копіювання
або друк документів, що надаються
за запитами на інформацію, та порядку
відшкодування цих витрат

 

         З метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», враховуючи Постанову Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію», розпорядження міського голови від 21.04.2011 року № 1783 «Про організаційно-правові заходи забезпечення права на доступ до публічної інформації», керуючись ст. ст. 40 та 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

         1. Затвердити:

         1.1. Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, згідно з додатком 1.

         1.2. Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, згідно з додатком 2.

         1.3. Зразок рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, згідно з додатком 3.

         2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

 

 Сільський голова                                       Олена ПЕЛЕШОК

 

 

 

 

 

Додаток 1

до рішення 7 сесії VIII скликання

від 11.02.2021 р. № 182

 

 

РОЗМІР

фактичних витрат на копіювання або друк документів,

що надаються за запитами на інформацію

 

         1. Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) - 0,1 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки.

         2. Копіювання або друк копій документів формату A3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) - 0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки.

         3. Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) - 0,4 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки.

         4. Витрати, пов'язані з наданням відповідей за запитами на інформацію з використанням послуг поштового, факсового, телефонного та іншого зв'язку, визначаються за діючими розцінками й тарифами.

 

 

 

Секретар ради                                   Тетяна ІВАНЮК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до рішення 7 сесії VIII скликання

від 11.02.2021 № 182

 

 

ПОРЯДОК

відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів,
що надаються за запитами на інформацію

 

         1. Цим Порядком визначається механізм відшкодування запитувачем інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються виконавчим апаратом Зеленопідської сільської ради, комунальними підприємствами, установами та організаціями (далі -Розпорядник інформації) за запитами на інформацію.

         2. Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (далі - Порядок), застосовується у випадку, коли сільська рада або комунальні підприємства, установи та організації є належними розпорядниками інформації.

         3. Відповіді на запити на інформацію надаються безкоштовно:

         - запитувачу інформації, що становить суспільний інтерес. Належність інформації до такої, що становить суспільний інтерес, встановлюється судом, якщо інше не передбачено законом;

         - особі у разі надання інформації про неї.

         4. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється у разі потреби у виготовленні більш як 10 сторінок запитуваних документів.

         5. Розмір відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк запитуваних документів визначається Розпорядником інформації, з урахуванням розміру мінімальної заробітної плати на дату направлення запитувачу інформації повідомлення про розмір вартості витрат.

         6. До розміру відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк (виготовлення) документів, що надаються за запитами на інформацію, також ураховуються витрати, пов'язані зі скануванням або іншою комп'ютерною обробкою цих документів.

         7. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюються у будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача.

         8. У випадках, коли запитувана інформація міститься в документах обсягом більш як 10 сторінок, відповідальна особа, не пізніше п'яти робочих днів, а у випадку продовження строку розгляду запиту, не пізніше 20 робочих днів, з дня надходження до Розпорядника інформації запиту повідомляє про це заявника із зазначенням вартості фактичних витрат, пов'язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку сплати цих витрат.

         9. Надіслання копій документів за запитом здійснюється після підтвердження оплати вартості фактичних витрат, пов'язаних із копіюванням або друком документів, шляхом надіслання до відповідного Розпорядника інформації оригіналу розрахункового документа.

         10. У разі якщо запитувач інформації не надав підтвердження оплати вартості фактичних витрат на копіювання або друк протягом двох тижнів з дня відправлення виконавцем повідомлення про відшкодування таких витрат, відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» виконавцем направляється відмова в задоволенні запиту.

 

 

Секретар ради                                Тетяна ІВАНЮК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                        

 

 

 

          

Додаток 3

до рішення 7 сесії VIII скликання

від 11.02.2021 р. № 182

 

ЗРАЗОК

рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію

 

Надавач послуг: Зеленопідська сільська рада  

Реєстраційний рахунок: __________________            

МФО банку: ____________________________    

Код ЄДРПОУ: __________________________

Платник:

_________________________________________________________________

 

_________________________________________________________________

РАХУНОК №

від _______________20__ року

Найменування

Вартість виготовлення 1 арк. (без ПДВ), грн.

Кількість аркушів, од.

Ціна

(без ПДВ), грн.

Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються запитом на інформацію

 

 

 

 

 

 

 

Разом

 

 

 

Всього до сплати: _____________________________________________

                                                          (сума прописом)

Виконавець   ____________________       _________________________

                                     (підпис)                                   (посада П.І.Б.)

Керівник ________________________     _________________________

                                   (підпис)                                    (посада П.І.Б.)

 

 

 

Секретар ради                                       Тетяна ІВАНЮК

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора