Зеленопідська сільська рада
територіальної громади Херсонської області

Зеленопідська сільська рада територіальної громади Херсонської області ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантних посад виконавчих органів сільської ради

Дата: 17.12.2020 15:59
Кількість переглядів: 882

  1. На заміщення вакантної посади адміністратора ЦНАП  (5 посдад) Зеленопідської сільської ради

 

Вимоги до кандидитів:

1.Громадянство України.
2. Наявність вищої освіти не нижче ступеня магістра, спеціаліста.
3. Володіння знанням Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого  самоврядування», «Про запобігання корупції», інших законів України та нормативно-правових актів з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, основами законодавства України про охорону здоров’я, “Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення”;
4. Вільне володіння державною мовою.
5. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування не менше 2 років.
6. Володіння основними програмами роботи на комп’ютері.

  1. Спеціаліста  з питань соціального захисту населення.

 

Вимоги до кандидата  

1. Громадянство України.
2. Наявність вищої освіти не нижче ступеня магістра, спеціаліста.
3. Володіння знанням Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого  самоврядування», «Про запобігання корупції», інших законів України та нормативно-правових актів з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, основами законодавства України про охорону здоров’я, “Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення”;
4. Вільне володіння державною мовою.
5. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування не менше 2 років.
6. Володіння основними програмами роботи на комп’ютері.

 

Необхідні документи для участі у конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі;
  • особова картка (форма П-2 ДС);
  • автобіографія;
  • дві фотокартки розміром 4x6;
  • копія документа про освіту;
  • копія паспорта;
  • копія реєстраційної картки платника податків;
  • електронна декларація про доходи за 2019 рік.

 

Термін прийняття документів – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

Звертатися до секретаря ради за адресою: 74853, вул. Миру,12, селище Зелений Під, Каховський район, Херсонська область, телефони для довідок:  0954035414.

Перелік питань на перевірку та оцінку знань

Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції»

Питання на перевірку знання Конституції України

  1. Основні розділи Конституції України.
  2. Основні риси Української держави за Конституцією України (ст. ст. 12).
  3. Форма правління в Україні (ст. 5).
  4. Визнання найвищої соціальної цінності України (ст. 3).
  5. Конституційний статус державної мови та мов національних меншин України (ст. 10).
  6. Об’єкти права власності Українського народу (ст. 1314).
  7. Найважливіші функції держави (ст. 17).
  8. Державні символи України (ст. 20).
  9. Конституційне право на працю (ст. 43).
  10. Конституційне право на освіту (ст. 53).
  11. Конституційне право на соціальний захист (ст. 46).
  12. Конституційне право на охорону здоров’я (ст. 49).
  13. Обов’язки громадянина України (ст. 65-68).
  14. Право громадянина України на вибори (ст. 70).
  15. Повноваження Верховної Ради України (ст. 85).

Питання на перевірку знання Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»

1. Поняття служби в органах місцевого самоврядування, посадової особи місцевого самоврядування і посади за Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування». (ст.1,2,3).

2. Право на службу в органах місцевого самоврядування (ст.5).

3. Основні принципи служби в органах місцевого самоврядування (ст.4).

4. Основні  напрями державної політики щодо служби в органах місцевого самоврядування. (ст.6).

5. Основні обов’язки посадових осіб місцевого самоврядування (ст.8).

6. Основні права посадових осіб місцевого самоврядування (ст.9).   

7. Прийняття на службу в органи місцевого самоврядування (ст.10).

8. Присяга посадових осіб місцевого самоврядування (ст.11).

  1. Обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби (ст.12).
  2. Декларація доходів посадових осіб місцевого самоврядування (ст.13).
  3. Класифікація посад в органах місцевого самоврядування (ст.14).
  4. Ранги посадових осіб місцевого самоврядування (ст.15).
  5. Кадровий резерв служби в органах місцевого самоврядування (ст.16).
  6. Граничний вік перебування на службі в органах місцевого самоврядування (ст.18).
  7. Підстави припинення служби в органах місцевого самоврядування (ст.20).

III. Питання на перевірку знання Закону України

«Про запобігання корупції»

  1. Визначення термінів: корупція, близькі особи, конфлікт інтересів, корупційне правопорушення, неправомірна вигода (ст. 1).
  2. Суб’єкти відповідальності за корупційні правопорушення (ст. 4).
  3. Суб’єкти, які здійснюють заходи щодо запобігання і протидії корупції (статті 5).
  4. Обмеження щодо використання службового становища, сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності (ст. 6,7).
  5. Обмеження щодо одержання подарунків (пожертв) та роботи близьких осіб (ст. 8,9).
  6. Обмеження щодо осіб, які звільнилися з посад або припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави, місцевого самоврядування (ст. 10).
  7. Спеціальна перевірка щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування (ст. 11).
  8. Фінансовий контроль (ст. 12).
  9. Кодекси поведінки та врегулювання конфлікту інтересів (ст. 13, 14).
  10. Антикорупційна експертиза проектів нормативно – правових актів (ст. 15).
  11. Участь громадськості в заходах щодо запобігання і протидії корупції (ст. 20).
  12. Державний захист осіб, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції (ст. 20).
  13. Види відповідальності за корупційні правопорушення (ст. 21).
  14. Особливості звільнення з роботи осіб, які вчинили корупційні правопорушення (ст. 22).
  15. Відновлення прав і законних інтересів та відшкодування збитків, шкоди, завданих фізичним та юридичним особам внаслідок вчинення корупційного правопорушення (ст. 25).

 

ІV. Питання на перевірку знання Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

  1. Поняття та система місцевого самоврядування.
  2. Форми та органи самоорганізації населення.
  3. Законодавство про місцеве самоврядування.
  4. Загальна та виключна компетенція сільських, селищних, міських рад.
  5. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері соціально – економічного і культурного розвитку, планування та обліку.
  6. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі бюджету, фінансів і цін.
  7. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад щодо управління комунальною власністю.
  8. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад в галузі житлово – комунального господарства, побутового, торгівельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв’язку.
  9. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища.
  10. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва.
  11. Повноваження сільського, селищного, міського голови.
  12. Порядок формування рад.
  13. Сесія ради.
  14. Секретар сільської, селищної, міської ради.
  15. Депутат ради.

V. Питань на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень адміністратора ЦНАПу Зеленопідської сільської ради

 

         1. Як надаються  суб’єктам звернень  інформація і консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг

         2. Як приймаються  від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг, строк   після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”.

         3. Як видається  або забезпечується надсилання  суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.

         4. Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання.

         5. Як здійснюється контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень.

         6. Як здійснюється узагальнення й аналіз стану роботи щодо надання якісних послуг Адміністратором  суб’єктам звернень.

         7. Як обробляються питання, віднесені до  компетенції Адміністратора, інформація та відповіді за запитами на інформацію відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”.

         8. Яка   персональна відповідальність   Адміністратора за забезпечення належного виконання вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації” з питань, віднесених до його компетенції.

         9.  Як здійснюється організація  надання адміністративних послуг з суб'єктами надання адміністративних послуг.

         10.  Як здійснюється  прийом суб'єктів звернень за отриманням адміністративних послуг, як розробляється графік роботи адміністраторів.

         11.  Порядок отримання в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, висновків з метою надання адміністративної послуги без залучення суб'єкта звернення.

         12. Як посвідчуються   копії (фотокопії) документів і виписок з них, витяги з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги.

         13. Перелік адміністративних послуг, що надається Адміністратором.

         14.  Які дії або бездіяльність Адміністратора можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому законодавством.

         15. Для чого потрібна інформаційна та технологічна картка по надання адміністративних послуг.

 

  VI. Питань на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень спеціаліста  з питань соціального захисту населення;

 

1. Про основнi аспекти Закону України «Про державну соцiальну допомогу      малозабезпеченим сiм’ям».

2. Види державної соціальної допомоги відповідно до Закону Украiни «Про державну допомогу сiм’ям з дiтьми».

3. Що таке мiнiмальна заробiтна плата? Її розмiр.

5. Поняття малозабезпеченостi сiм’ї та межi малозабезпеченостi.    

6. На які пільги відповідно до чинного законодавства мають право інваліди        

    різних категорій, крім інвалідів війни.

7. Основнi принципи обчислення середньомiсячного доходу на  кожного члена  сiм’ї.

8. Як вiрно оформити акт обстеження матерiально-побутових умов проживання громадян.

9. На яких осіб поширюється чинність Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та якими пiльгами вони користуються?

10. Хто має право на пенсiйне забезпечення?

11. Якi є види пенсiй, та вказати їх мінімальний розмiр.

12. Які особи належать до учасників бойових дій та якими пiльгами вони користуються?

13.Які особи належать до інвалідів вiйни та якими пiльгами вони користуються?

14.Які особи належать до учасників вiйни та якими пiльгами вони користуються?

15.Хто такi ветерани працi та якими  пiльгами  вони  користуються?

16.Що таке субсидiя? У яких випадках відмовляють у призначенні субсидії?

17.Хто має право на одержання субсидiю?  

18.Пільги та компенсації громадянам, якi постраждали вiд Чорнобильської катастрофи.

19.Порядок призначення та виплати допомоги при народження дитини.

20.Порядок призначення допомоги по догляду за дитиною до 3-х років.

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора