Радники Херсонського ЦРМС провели виїзну консультацію в Зеленопідській ОТГ
19 червня радники Херсонського ЦРМС з місцевих фінансів Світлана Тютюник та з муніципальних послуг Оксана Гуцоляк провели виїзну комплексну консультацію в Зеленопідській ОТГ з ряду важливих питань, зокрема розглянули потребу в створенні органу управління освітою та в оптимізації шкільної мережі, розглянули організаційні питання створення ЦНАП, обговорили шляхи створення КНП та прийняття повноважень громадою з надання первинної медичної допомоги, торкнулися питання місця КП «Центр надання соціальних послуг» у організаційно-функціональній структурі ОТГ.
Під час комплексної консультації було також проаналізовано моніторинг ефективного використання коштів на загальну середню освіту за 2018 рік, як в цілому по країні, так і по громадам області. Згідно цього по Херсонській області середні видатки на навчання одного учня за 2018 рік склали 21,6 тис. грн, що відповідає 12-му місцю в рейтингу серед 24-х областей та м. Києва.
Зокрема по освітнім закладам Херсонщини середні видатки на навчання одного учня перевищують середні по країні в декілька разів. Такий розрив у сумах (147,5 тис. грн на учня в одному із закладів Великоолександрівського району та 10,5 тис. грн на учня в одній із шкіл м. Генічеська) свідчить про різну ефективність використання бюджетних коштів на потреби загальної середньої освіти.
- Згідно з інтерактивним моніторингом Міністерства фінансів України середні видатки на 1 учня Зеленопідської ОТГ за 2018 рік склали 32,4 тис. грн, по Червоноперекопській ЗОШ І-ІІІ ст. – 24,8 тис. грн, Архангельськослобідській ЗОШ І-ІІІ ст. – 35,9 тис. грн та по Дмитрівській ЗОШ І-ІІІ ст. – 48,0 тис.грн. При цьому, по Дмитрівській ЗОШ І-ІІІ ступенів найменша наповнюваність класів та навантаження кількості учнів на одного вчителя, - зазначила Світлана Тютюник, радниця з місцевих фінансів.
В свою чергу Оксана Гуцоляк, радниця з муніципальних послуг підсумувала, що «головною метою оптимізації мережі навчальних закладів є підвищення якості освіти та надання більших освітніх перспектив для громади завдяки ефективнішому витрачанню бюджетних коштів, саме тому нагальною потребою для громади є створення органу управління освітою, а вже їх задача полягає у прорахунках індексу освітньої мережі та визначення шляхів оптимізації шкільної мережі».